تولید کننده کفپوش پلی یورتان در ایران

تولید کننده کفپوش پلی یورتان در ایران

تولید کننده کفپوش پلی یورتان کیست؟

پلی یورتان یک ترکیب دو جزیی ترموست (Thermoset) می باشد که حاصل مخلوط کردن دی ایزوسیانات با پلی ال به نسبت کاملا مشخص می باشد. بسته به نوع و مقدار مواد افزوده شده به ترکیب و شرایط فیزیکی و شیمیایی مختلف حاکم بر فرایند ترکیب، ماده حاصل با ویژگی های مختلفی بوجود می آید و لذا کاربردهای مختلفی را نیز دارا می باشد که یکی از مشهور ترین این کاربردها استفاده از تولید کننده کفپوش پلی یورتان می باشد. مزایای کفپوش پلی یورتان : کفپوش های پلی یورتان مزایای متعددی دارند که می توان از جمله آنها به موارد زیر اشاره نمود.

محصول بارز تولید کننده کفپوش پلی یورتان

1-انعطاف پذیری.

2-یکپارچه و بدون درز بودن.

3-چسبندگی بالا بر روی سطوح فلزی و بتنی.

4-مقاومت بالا در شرایط جوی نامناسب.

5-گرما و آتش سوزی، حلال ها و مواد شیمیایی.

6-کم هزینه بودن حفظ و نگهداری آنها و تمیز کردن آنها.

مزایای جنس تولید کننده کفپوش پلی یورتان

اين ویژگی‌ها به‌ راحتی برتري اين محصولات را به مصالح سنتي توجيه مي نمایند و اگر هزينه پايين کف‌پوش پلي یورتان را با کفپوش های سنتي مقايسه کنیم اين نتیجه‌گیری روشن‌تر  و واضح تر خواهد بود. نکاتی که باید در پیاده سازی تولید کننده کفپوش پلی یورتان در نظر داشته باشیم. هنگامی که می خواهیم از این نوع کفپوش اپوکسی در یک سطح استفاده نماییم، پیش از هر اقدامی باید سطح مورد نظر به خوبی تمیز شده و هیچ گونه آلودگی و گرد و غبار و ذرات ناپایدار در آن وجود نداشته باشند. از این رو پیشنهاد می شود که از ابزارهای ساب و اسکراچر پیش از اجرای پلی یورتان بر روی یک سطح استفاده گردند زیرا این دستگاه ها می توانند سطح را برای اجرای پوشش پلی یورتان آماده سازی نمایند.

ابزارآلات شرکت تولید کننده کفپوش پلی یورتان

 پس از آماده شدن سطح مورد نظر اجزای اولیه و ثانویه کفپوش سه بعدی (جزء A و جز B) باید در یک همزن صنعتی مناسب ترکیب گردند. برای این کار ابتدا باید جزء A درون همزن ریخته شده و به میزان مناسب با همزن هم زده شود و سپس در مرحله بعدی جزء B نیز به مقدار مناسب اضافه شده و با جزء A با سرعت 300 الی 500 دور بر ثانیه با هم ترکیب گردند تا مخلوطی کاملا یکنواخت حاصل گردد. در مرحله بعد برای برای عمل حباب گیری از کاردک های دندانه دار و غلطکهای حباب گیر استفاده می گردد. قبل از آنکه کفپوش بر روی پرایمر اعمال گردد،

1-باید مطمئن شویم که حلال هایی که در پرایمر موجود بوده اند کاملا خارج شده اند.

2-این کار موجب می شود که طول عمر مفید تولید کننده کفپوش پلی یورتان اعمال شده افزایش یابد.

تولید کننده کفپوش پلی یورتان و کیفیت نهایی

برای هموار سازی و مسطح نمودن سطوح ناهموار و همچنین برای آنکه از مصرف بیش از حد ماده کفپوش جلوگیری گردد می توان بر روی پرایمرهای از جنس بتن از بتونه اپوکسی استفاده نمود. هنگامی که می خواهید بر روی یک سطح تولید کننده کفپوش پلی یورتان اعمال نمایید باید دقت داشته باشید که رطوبت سطح حتما کمتر از 4 درصد باشد و همچنین حد اکثر رطوبت مجاز در هوا در هنگام اعمال کفپوش پلی یورتان بر روی یک سطح 70 درصد می باشد. نکته دیگری که باید در هنگام اجرای کفپوش های پلی یورتان بر روی یک سطح در نظر گرفته شود دمای سطح است، در هنگام اعمال این کفپوش ها بر روی یک سطح دمای سطح باید بیش از 2 یا 3 درجه سانتی گراد باشد.