رنگپاشی در اپوکسی هفت رنگ کف

رنگ پاشی در اپوکسی هفت رنگ کف

اجرای اپوکسی هفت رنگ کف

همانطور که شما عزیزان به خوبی میدانید اپوکسی که با نام پلی پوکساید نیز شناخته میشود نوعی بسپار بسیار ترموست است که در شرایط خاص در اثر واکنش پلی آمین و رزین اپوکساید ایجاد میگردد. این بسپار در موارد بسیاری به کار گرفته میشود که از جمله کاربرد های اپوکسی ایجاد کفپوش ها است. استفاده از کفپوش های اپوکسی این روزها بسیار رواج یافته و امروزه استفاده از این نوع کفپوش ها در بسیاری از مکان های ورزشی، تجاری و حتی به عنوان کفپوش آزمایشگاهی مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. کفپوش اپوکسی انواع مختلفی دارد که یکی از انواع بسیار پرطرفدار آن اپوکسی هفت رنگ کف میباشد. یکیاز مسائلی که درباره این نوع کفپوش اپوکسی بسیار مورد بحث قرار میگیرد رنگ پاشی در اپوکسی میباشد. مساله رنگ پاشی در اپوکسی هنگام اجرای آن بسیار مهم است.

قیمت اپوکسی هفت رنگ کف

قیمت اپوکسی هفت رنگ کف

زیرا اجرای صحیح اپوکسی هفت رنگ تا حدود بسیار زیادی در گرو مساله رنگ پاشی میباشد. رنگ پاشی اپوکسی هفت رنگ کف کاری بسیار دقیق و حساس است که در کیفیت نتایج حاصل از اجرای کفپوش بسیار با اهمیت است، از این رو اجرای اپوکسی هفت رنگ کف باید به فردی سپرده شود که در این زمینه از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشد و دوره های آموزشی لازم را جهت اجرای اپوکسی هفت رنگ کف گذرانده باشد. از این رو به کسانی که در صدد هستند تا اپوکسی هفترنگ کف را در مکان هایمد نظر خود اجرا نمایند بسیار توصیه میشود که در این زمینه افرادی را بکار بگیرند که مهارت کافی برای اجرای این نوع کفپوش ها داشته باشند و بتوانند بهترین نتایج را از لحاظ کیفیت برای کارفرمایان ارائه نمایند.

اپوکسی هفت رنگ کفپوش

اپوکسی هفت رنگ کفپوش

برای کارفرمایان، مساله قیمت میباشد.

قیمت هفت رنگ وابسته به پارامترهای بسیاری میباشد.

که از جمله مهم ترین پارامترها کیفیت متریال به کار گرفته شده.

کیفیت کار مجریان که هر دوی این پارامترها تعیین کننده آن است.

که کفپوش ایجاد شده در محل از چه کیفیت و زیبایی برخوردار باشد.

هرچقدر که کیفیت متریال به کار گرفته شده .

در اجرای کفپوش اپوکسی هفت رنگ کف بهتر باشد طبیعتا قیمت اجرای کار بالاتر میرود. البته مساله قیمت برای کفپوش های اپوکسی ساده نیز وابسته به همین پارامترها میباشد و لذا اجرای کفپوش های اپوکسی ساده و تک رنگ نیز میتواند از قیمت های مختلفی برخوردار باشد، در حالت کلی میتوان گفت با در نظر گرفتن مساله کیفیت و تنوع قیمت ها، قیمت هفت رنگ تفاوت چندانی با کفپوش های اپوکسی ساده ندارد و این اختلاف قیمت ناچیز در برابر جلوه اپوکسی هفت رنگ.

3 پاسخ
  1. pooria
    pooria says:

    خسته نباشید ، می خواستم بپرسم کیفیت تمامی رنگ های یکسان است ؟ و نگهداری از اپوکسی های رنگی سخت است ؟

  2. کفپوش بهبد صنعت پارسا
    کفپوش بهبد صنعت پارسا says:

    بله سطح کیفیت یکسان است و نگهداری از کفپوش های رنگی و طرح دار به آسانی کفپوش های ساده می باشد .

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.