کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال_بهبد صنعت پارسا

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال و ویژگیهای آن

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال که در رنگ ها و انواع خط‌ کشی های مختلف برای استفاده در مکان های مختلف اعم از راهرو ها، بیمارستان ها، کفپوشی بسیار مناسب برای اتاق عمل، مطب پزشکان، آزمایشگاه ها و سایر مکان هایی که استاندارد های بهداشتی برایشان مهم می باشد استفاده از کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال را استفاده می نمایند. کفپوش اپوکسی به صورت یکپارچه و بدون هیچ گونه درز بوده و کاملا صاف و بدون فرورفتگی‌ و پستی می باشد زیرا اگر در کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال پستی یا فرورفتگی وجود داشته باشد باعث می شود که باکتری ها و میکروب ها جمع شوند و از محیطی کاملا بهداشتی، تبدیل به محیطی برای زییت انواع باکتری ها گردد.

مزایای کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال_بهبد صنعت پارسا

مزایای کفپوس اپوکسی آنتی باکتریال

این نوع کفپوش دارای چسبندگی فوق العاده ای روی سطوح مختلف دارد و دارای مقاومتی بسیار زیاد در برابر مواد شیمیایی و شوینده ، قارچ ها و باکتری ها دارد و به راحتی تمیز می شود. نگهداری آن آسان و ارزان بوده است و اجرای کفپوش اپوکسی نیز آسان می باشد به دلیل این که این نوع کفپوش دارای ویژگی پاک کنندگی و محافظت از سطوح در برابر آلاینده های سطوح‌است‌. بهترین جایگزین به جای مواد آنتی باکتری شیمیایی می باشد، آنتی باکتریال بودن این پوشش سطحی نبوده و حتی اگر منجر به سوختگی ، شکستگی و سایر خدمات بشود كفپوش اپوکسی آنتی یاکتریال ویژگی خود را از دست ندادع و باز هم این خصوصیت فعال است.

عدم لیز خوردن در مکان هایی که امکان لیز خوردگی و خیس بودن سطح وحود دارد.

عدم رنگ پذیری توسط محلول هایی که به طور مثال در اتاق های عمل استفاده می شود.

مقاومت در برابر ضربات، سایش.

جلوگیری از رشد و تکثیر حشرات، کپک، قارچ.

نفوذ ناپذیری‌ و مقاومت در برابر استریل شدن.

مقاومت در برابر رطوبت و دمای بالا (تا ۳۰۰ درجه فارانهایت)

اجرای کفپوش اپوکسی و نصب آن سریع و آسان است.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

بیشترین کاربرد کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال کجاست؟

در مکانهایی که رعایت نکات بهداشتی بسیار مهم و حیاتی است مانند بیمارستانها و آزمایشگاهها

کفپوش آنتی استاتیک چیست؟

کفپوش ضد الکتریسیته ساکن که به کفپوش آنتی استاتیک نیز معروف است، نوعی کفپوش اپوکسی است که در اتاق‌های عمل استفاده زیادی دارد.