بادکردن کفپوش اپوکسی

جلوگیری از بادکردن کفپوش اپوکسی

کفپوش‌های اپوکسی جزو کفپوش‌ های مرغوب در بازار شناخته می‌ شوند. وجود آنها مزایای بسیار زیادی دارد. از طرفی تنوعشان آنقدر بالا است که شما می ‌توانید در شرایط مختلف استفاده کنید. یعنی در حقیقت به کار بردن این کفپوش ها برای مکان ‌های مختلف و متفاوت مثمر ثمر خواهد بود و بسیار مفید واقع می ‌شود اما گاهی اوقات مشکلاتی مانند بادکردن کفپوش اپوکسی اتفاق می ‌افتد که باید از آنها جلوگیری کرد. برای جلوگیری از این اتفاق اول باید علت ‌ها را بشناسید تا ببینید که چگونه از این مشکل پیشگیری کنید. با ما همراه باشید تا در این باره برایتان توضیحات کافی را ارائه دهیم.

دلایل بادکردن کفپوش اپوکسی

قبل از اینکه بخواهیم راجع به جلوگیری از باد کردن کفپوش اپوکسی صحبت کنیم، اول باید علت‌ ها را برایتان توضیح دهیم. خیلی از افرادی که کفپوش اپوکسی را نصب می ‌کنند یا از آنها در محیط ‌های مختلف و محل کار استفاده می ‌کنند، با چنین مشکلی مواجه می ‌شوند. علت ‌های مختلفی می ‌تواند برای باد کردن این کفپوش‌ها وجود داشته باشد.

معمولا یک سری حباب ‌های کوچک و بزرگ شبیه به قارچ در سطح این کفپوش ‌ها به وجود می‌آید. وجود آنها می‌تواند به خاطر آلودگی، نصب غلط و مشکلات مختلف دیگر باشد اما به هر حال ایجادشان عاملی برای باد کردن کفپوش‌ ها خواهد بود.

دلایل زیادی دیگری هم هست که می‌تواند باعث باد کردن آن ها بشود. مثلاً حبس شدن اکسیژن و هوا در بین مواد تشکیل دهنده این کفپوش ‌ها می‌تواند عامل این اتفاق بشود که اگر نصب غلط اتفاق بیفتد، به چنین مشکلی دامن می ‌زند.

روکش کردن این کفپوش‌ها در دمای پایین هم می ‌تواند عاملی برای بادکردن کفپوش اپوکسی باشد. در نتیجه اگر می‌خواهید به جلوگیری از باد کردن کفپوش اپوکسی بپردازید، باید حواستان باشد که روکش کردن آن در دمای پایین اتفاق نیفتد که این موضوع ممکن است برای کفپوش پارکینگ هم بیشتر رخ بدهد و باید حواستان را جمع کنید.

بادکردن کفپوش اپوکسی

جلوگیری از بادکردن کفپوش اپوکسی

کفپوش ‌های اپوکسی که به عنوان کفپوش صنعتی هم می‌ توان از آنها استفاده کرد، جزو مرغوب‌ترین کفپوش ‌ها به حساب می ‌آیند اما همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، ممکن است به دلایل مختلف باد کنند. تنها راه جلوگیری از باد کردن آنها این است که قبل از نصب، حواستان را جمع کنید.

در واقع قبل از اینکه به اجرای این کفپوش ‌ها بپردازید، حتماً باید مراحل را به شکل درست و تخصصی پیش ببرید. به خاطر همین است که همیشه توصیه می‌ کنیم به منبع و مرجع امن مراجعه کنید تا خیالتان راحت باشد اجرای کفپوش‌ها را به درستی برایتان انجام می‌دهند. زیرا اگر با باد کردن کفپوش ‌ها به هر دلیلی مواجه شوید، نمی ‌توانید این مشکل را برطرف کنید. در نتیجه با نصب درست می‌توانید از این اتفاق جلوگیری کنید.

از موارد دیگری که می‌تواند به جلوگیری از این مشکل بپردازد، این است که گردش و دور میکسری که معمولاً برای ترکیب جز آ و ب استفاده می ‌شود، نباید بیشتر از مقدار ۶۰۰ دور بر دقیقه انجام شده باشد. معمولا توصیه می ‌شود که برای جلوگیری از باد کردن کفپوش اپوکسی این عدد بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ دور باشد تا ترکیب مواد به صورت یکنواخت انجام شود.

اگر شما به تیم متخصص اپوکسی فلور مراجعه کنید، آنها می‌توانند اجرای این کفپوش ‌ها را به شکل تخصصی برایتان انجام دهند. آنها در زمینه اجرای کفپوش پلی یورتان هم تخصص کافی دارند و می‌توانند شما را به یک نتیجه عالی برسانند تا از انتخابتان و اجرای کفپوش‌ها رضایت کافی داشته باشید.

یکی دیگر از راه‌ های جلوگیری از باد کردن کفپوش اپوکسی این است که حواس تان به کیفیت مواد باشد. کیفیت متریال، منافذ و بتن را در نظر بگیرید. سعی کنید که آب بندی مناسب را انجام دهید و از پرایمر به درستی استفاده کنید تا مانع از حبس شدن هوا در زیر کفپوش‌ها باشید.

جمع‌ بندی

کفپوش اپوکسی یکی از مرغوب‌ ترین و بهترین انواع کفپوش‌ها در بازار شناخته می ‌شود اما خیلی از افراد مشکلاتی مانند بادکردن کفپوش اپوکسی را تجربه می ‌کنند که ما در این مقاله برایتان توضیح دادیم چگونه به جلوگیری از بادکردن کفپوش اپوکسی کمک کنید. اگر راهکارهای بالا را در پیش بگیرید و همچنین به مرجع امن مانند اپوکسی فلور مراجعه کنید‌، دیگر چنین نگرانی نخواهید داشت و خیالتان راحت است که با باد کردن کفپوش اپوکسی مواجه نمی‌شوید. در نتیجه تا سال‌های سال می‌توانید از کیفیت بالای آن رضایت داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.