4 نکته که باید قبل از نصب کفپوش اپوکسی در نظر بگیرید

کفپوش بتنی با پوشش اپوکسی بسیار بادوام است که آن را برای محیط های صنعتی عالی می کند. پوشش‌های بتن اپوکسی می‌توانند در برابر آسیب‌های ناشی از مواد شیمیایی مقاومت کنند، می‌توانند برای حداکثر انعطاف‌پذیری و کارایی پوشش رنگی داشته باشند، می‌توانند بر اساس فعالیت در اتاق اطراف آن اصلاح شوند و بسیار بازتابنده هستند، که می‌تواند دید را در انبارها و کارخانه‌ها افزایش دهد. زمانی که قرار است یک پوشش کف اپوکسی در محیط کار نصب شود، همه این عوامل باید در نظر گرفته شوند.

قبل از نصب کفپوش اپوکسی به نکاتی توجه کنیم؟

در ادامه مهم‌ترین نکاتی که قبل از شروع نصب کفپوش اپوکسی باید آن‌ها را در نظر بگیرید بررسی می‌کنیم.

1. پوشش رنگ

کفپوش های اپوکسی را می توان به منظور تعیین اهداف خاص برای هر ناحیه از کف کار، رنگی کرد. با ایجاد “مناطق کاری”، می توانید جریان ترافیک در سایت خود را کنترل کنید. با گذشت زمان، این می تواند حوادث و حوادث محل کار را کاهش دهد و سابقه ایمنی شرکت شما را بهبود بخشد. از پوشش های رنگی می توان برای هدایت کارگران از مناطق پرخطر استفاده کرد و حتی می توان از آنها برای ایجاد یک مسیر پیوسته در ساختمان استفاده کرد که می تواند از گم شدن بازدیدکنندگان یا مشتریان در سایت شما جلوگیری کند.

2. مقاومت شیمیایی

بسته به مواد شیمیایی که صنعت شما استفاده می کند، ممکن است تاسیسات شما نیاز به حفاظت اضافی از کفپوش داشته باشد. کفپوش اپوکسی را می توان با مقاومت در برابر آسیب ناشی از نشت و استفاده روزمره از مواد شیمیایی خشن سفارشی کرد. با گذشت زمان، این استحکام و مقاومت می تواند از آسیب های سازه ای به ساختمان جلوگیری کند.

3. انعکاس

پوشش اپوکسی می تواند دید را در یک سایت بدون نیاز به نصب چراغ های اضافی افزایش دهد. کیفیت بسیار انعکاسی آن می‌تواند انجام کارهای پیچیده را برای کارگران آسان‌تر و ایمن‌تر کند و با کاهش وابستگی به روشنایی سربار برق، در هزینه‌های قبض برق صرفه‌جویی کند.

4. انعطاف پذیری هدف

کفپوش اپوکسی را می توان مطابق با هدف افرادی که از سایت استفاده می کنند سفارشی کرد. به عنوان مثال، اتاق‌های نمایشگاه خودرو به کارهای تکمیلی تزئینی نیاز دارند که کفپوش اپوکسی را زیبا جلوه می‌دهد و در عین حال دوام آن را برای مقاومت در برابر فشار مداوم خودروهای سنگین می‌دهد. در مقابل، کفپوش اپوکسی در آشپزخانه و حمام صنعتی ممکن است به مقاومت در برابر رطوبت و مواد شیمیایی نیاز داشته باشد تا از ساختار ساختمان و بتن زیر اپوکسی محافظت شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد عواملی که باید در هنگام انتخاب کفپوش اپوکسی مناسب برای سایت صنعتی خود در نظر بگیرید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان بهبد صنعت پارسا آماده ارائه مشاوره‌های رایگان به شما عزیزان هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.