کاربرد کفپوش اپوکسی در ساختمان

کاربرد کفپوش اپوکسی در ساختمان

کاربرد کفپوش اپوکسی :در صنایع ساختمان سازی اتفاقات خوب و بسیار زیادی افتاده است‌ تغییرات شگرفی در این زمینه انجام شده و هر روزه از مواد و مصالح مختلفی جهت ساخت انواع ساختمان ها و یا بازسازی آنها استفاده می شود. یکی از مصالحی که امروزه در ساختمان سازی استفاده می شود، کفپوش ها می باشد. کفپوش های متفاوتی در بازار موجود است. لذا کفپوش اپوکسی به عنوان یکی از کفپوش هایی می باشد که با مواد سخت ساخته می شود.

لذا ما در این مطلب قصد داریم تا کاربرد های کفپوش اپوکسی در ساختمان را برای شما مورد بررسی قرار دهیم و بگوییم که این کفپوش ها چه کاربردهایی و مزایایی در ساختمان دارند. چنانچه شما دوست دارید تا با کفپوش اپوکسی که یک نوع رزین و یک ماده پلیمری بسیار قوی می باشد آشنا شوید، با ما تا پایان این متن همراه بمانید.

آشنایی با کاربرد کفپوش اپوکسی در ساختمان

در کل می توان گفت که این کفپوش یکی از مدرن ترین کفپوش ها می باشد. این کفپوش ها بر روی سطوح سیمانی و بتنی فلزی و یا سنگی و حتی موزاییک هم مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش اپوکسی در رنگ ها و مدل های متفاوتی ساخته و پرداخته می شود و شما به راحتی می توانید  در هر محیطی که می خواهید از آن ها استفاده کنید. توجه داشته باشید  کفپوش اپوکسی در ساختمان های بسیاری به کار می آید. لذا علاوه بر ساختمان های مسکونی شما می توانید در کارگاه ها و کارخانجات صنعتی به دلیل مقاومت بالایی که این کفپوش ها دارند، استفاده کنید.

کاربرد کفپوش اپوکسی در ساختمان

کاربرد کفپوش اپوکسی

این کفپوش ها را برای محیط های تجاری و مراکز خرید بسیار بزرگ می توان استفاده کرد. به این نکته توجه داشته باشید که این کفپوش برای ساختمان ها و برای استفاده در حمام و یا سرویس های بهداشتی بسیار کارآمد می باشد و با توجه به اینکه یک پوشش یکدست می باشد، می توانید در راهرو ها هم از آنها استفاده کنید.

لازم به ذکر است در ساختمان هایی که کارهایی تجاری مانند باشگاه، سالن ورزشی و آرایشگاه‌ها در این محیط ها قرار دارند و می‌توان از این کفپوش استفاده کرد در کل می توان گفت که در ساختمان های متفاوتی و کفپوش اپوکسی کاربرد دارد و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

آشنایی با نمونه های متفاوت کفپوش اپوکسی

کفپوش های اپوکسی را در محیط های متفاوتی می توان استفاده کرد. اما یکی از محیط هایی که می توان از آن استفاده کرد محیط های بیمارستانی می‌باشد. لذا خاصیت ضد باکتریایی دارند و در بیمارستان ها بسیار به کار می‌آید. در ساختمان های پارکینگ هم می‌ توان از کفپوش پارکینگ استفاده کرددر چنین سطوحی به دلیل حجم ترافیکی بالا و فشاری که بر روی کف می آید باید کفپوش خوب استفاده شود که کفپوش اپوکسی به عنوان یکی از مقاوم ترین کفپوش ها به کار می آید. دراین  محیط ها که احتمال ایجاد خش بر روی سطوح وجود دارد  با اجرای پوشش مقاوم به خشی که بر روی این کفپوش ها وجود دارد باعث می‌شود که خش بر روی آنها اکمتر ایجاد شود

در سالن های ورزشی هم می‌ توان از این کفپوش استفاده کرد. لذا در برابر اصطحکاک و یا لیز خوردگی بسیار مقاومت می‌کند. این کفپوش خاصیت ضد اسیدی دارد و در برابر عوامل شیمیایی و اسیدی بسیار مقاوم می‌ باشد. در کل با توجه به نمونه های متفاوتی که از این کفپوش ها وجود دارد شما می توانید در ساختمان های مختلف مسکونی تجاری عمومی و… از این کفپوش استفاده کنید.

مزایای کفپوش اپوکسی که در ساختمان ها از آنها استفاده می شود

این کفپوش ها را به راحتی می‌ توان شستشو داد. با شکل دو بعدی و سه بعدی می توان آنها را اجرا کرد و به همین دلیل زیبایی خاصی دارد. زمانی که شما کفپوش اپوکسی را بر روی محیط خود اجرا می کنید یک محیط براق، صاف و یکدستی را خواهید داشت. این کفپوش ها به روشنایی فضای ساختمان شما کمک ویژه ای خواهند کرد.

کاربرد کفپوش اپوکسی در ساختمان

کاربرد کفپوش اپوکسی

بیشتر بخوانید: اجرای کفپوش اپوکسی به چه صورت است؟

دوام و استحکام بالا باعث می شود که در هر محیطی بتوان از آنها استفاده کرد. چسبندگی بسیار زیادی دارند و به همین دلیل می‌توان در محیط های صنعتی و تجاری از آنها استفاده کرد. قابلیت اجرای این کفپوش ها بسیار آسان و ساده می باشد. در برابر حریق نفوذ آب و مواد شیمیایی بسیار مقاوم می‌ باشد و خاصیت ضد باکتریایی آن از دیگر ویژگی‌های مثبت و منحصر به فرد این کفپوش به حساب می آید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.