کفپوش پی وی سی

کفپوش پی وی سی

شاید این روزها در مورد کفپوش های مختلف زیاد شنیده باشید و موردی که بیش از همه به گوش شما میخورد راجع به کفپوش پی وی سی باشد. این کفپوش ها خیلی زیاد در بازار وجود دارند. طرفداران آنها زیاد است و در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که ویژگی کفپوش پی وی سی چیست که باعث شده این همه کاربرد وسیعی داشته باشد. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به ویژگی این کفپوش ها با شما صحبت کنیم. پس اگر مشتاق به یادگیری هستید، ما را تا انتها همراهی کنید.

ویژگی های کفپوش کفپوش پی وی سی | PVC

کفپوش های PVC جزو بهترین کفپوش هایی هستند که در محیط منزل یا در محیط صنعت و محل کار استفاده می شود. علت هم ویژگی هایی است که در زیر آن ها را برای شما شرح می دهیم:

طراحی متنوع

چه چیز بهتر از این که شما کفپوشی در اختیار داشته باشید که بتوانید برای محیط های مختلف آنها را استفاده کنید. طراحی متنوع یعنی اینکه کفپوش را می‌ توانید در محیط صنعت، پارکینگ مراکز تجاری و اداری، منازل، سرویس بهداشتی و غیره استفاده کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کفپوش ها این است که برای همه قابل استفاده هستند. شما در هر سبک و سلیقه‌ای می‌توانید طرح و رنگ مختلف را برای کف پوش pvc انتخاب کنید. مهمتر از همه اینکه قیمت آنها در رنگ ها و طرح های مختلف مقرون  به صرفه هستند و همین باعث شده که این کفپوش ها بیش از هر نوع دیگری طرفدار داشته باشند.

خاصیت ضدآب

مورد دیگری که می توانیم به عنوان ویژگی کفپوش pvc نام ببریم، این است که این کفپوش ها ضد آب هستند. یعنی برای محیط ها و مکان های مرطوب گزینه بسیار خوبی به نظر می رسند و دچار آسیب و مشکل نمی شوند. در مکان هایی که خیلی پر رفت و آمد هستند، از جمله محیط های اداری و تجاری؛ گزینه بسیار مناسبی به نظر می‌رسند. شستشو و نظافت آنها باعث ایجاد تغییر در بافت پلاستیکی آنها نمی‌ شود و رنگ  آن‌ها را از بین نمی‌برد و شما خیلی راحت می توانید با آب خالی آنها را شستشو دهید و خیالتان راحت باشد که مشکلی برای کف ساختمان ایجاد نخواهد شد.

عایق صدا

زمانی که می خواهید این کفپوش ها را برای محیط هایی انتخاب کنید که سر و صدا باید به حداقل برسد، بدانید که گزینه درست را انتخاب کرده اید. کفپوش پی وی سی به گونه ای طراحی شده که زمانی که روی آن راه می روید، صدای راه رفتن انتشار پیدا نمی کند. در مقایسه با کفپوش سرامیکی گزینه بسیار مناسب تری است و صدای پاشنه کفش یا حرکت ماشین روی آن شنیده نمی‌شود و می‌تواند برای ساختمان هایی که تردد و رفت و آمد بسیار زیادی دارند، گزینه بسیار عالی و مناسبی باشد.

مقاومت در برابر حرارت و مواد اسیدی

کفپوش پی وی سی به خاطر اینکه یک روکش محافظ و مقاوم در برابر گرما و مواد اسیدی دارد، می‌تواند بسیار عالی عمل کند؛ حتی شوینده های اسیدی روی کفپوش اسیبی ایجاد نمی کنند. در نتیجه اگر در محیطی کار می کنید که با مواد اسیدی و آتش زا خیلی زیاد سر و کار دارید، گزینه مناسبی هستند و خیلی خوب می توانند ایمنی ساختمان را حفظ کنند.

ماندگاری بالا و طول عمر زیاد

از دیگر مواردی که می توان به عنوان یک ویژگی کفپوش pvc نام برد، این است که یک نوع پلیمر پلاستیکی به حساب می‌آیند. در نتیجه در برابر تغییرات دمایی، اصطکاک و سایش مشکلی برای آنها ایجاد نمی شود و کاملا مقاوم هستند؛ به شرطی که شما ضخامت مناسبی را خریداری کرده باشید. طول عمر بسیار زیادی دارند و نسبت به کف پوش های چوبی ماندگاری‌شان بالاتر است و می‌توانید به عنوان یک کفپوش دائمی از آنها استفاده کنید.

کفپوشPVC

کلام آخر

انتخاب یک کفپوش مناسب برای محیط های مختلف کار بسیار حساسی است. چه بهتر که به دنبال کفپوشی بروید که همه ویژگی های یک کفپوش استاندارد را داشته باشد که ما در این مقاله کفپوش پی وی سی را به شما معرفی کردیم که یکی از بهترین هاست‌. ویژگی ها و مزایای آن بی شمار است اما مهم ترین ویژگی هایشان را برایتان شرح دادیم. برای تهیه این کفپوش ها می توانید به سایت مراجعه کنید که نصب و اجرای این کفپوش ها را در سریع ترین زمان ممکن برایتان به انجام می رساند.

مطالب مرتبط

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.