کفپوش اپوکسی متالیک_بهبد صنعت پارسا

کفپوش اپوکسی متالیک در گاراژ میتواند یک ظاهر خیره کننده، عجیب و غریب ایجاد کند. اما متوسط هزینه برای این نوع کفپوش کمتر از بقیه کفپوش ها میباشد. لازم به ذکر است که کفپوش اپوکسی متالیک یه محصول جدید در بازار رقابت ایران محصوب میشود که علاوه بر کارایی مناسب برای کفپوش پارکینگ و گاراژها برای علاقه مندانی که به دنبال کفپوش اپوکسی براق و پلی کرومین هستند این مسئله کاملا خوشحال کننده است.

شرکت راکسولید محصولات خود را در سال 2014 به بازار عرضه کرد و با معرفی فرمولاسیون پلی کرومین کفپوش اپوکسی جدید خود که میتواند در طبقات مختلف پارکینگ اجرا شود. اگر شما با polycuramine نا آشنا هستید می توانید با بررسی اپوکسی گاراژ به عنوان محصول ارائه شده با فرمول پلی کرومین که با اختراع فناوری کیسه پشت سر هم است و برای پوشش کفپوش متالیک خود اقدام نمایید. زمانی که اولین بار این شرکت به معرفی کفپوش های متالیک خود پرداخت ، آن را به عنوان تنها یک کالای داخلی به بازار معرفی کرد و در 4 رنگ متالیک در دسترس بود.در زمانی که کفپوش اپوکسی متالیک به وجود آمد در 4 رنگ بود اما اکنون به بیش از 8 رنگ رسیده است.

تولید کفپوش اپوکسی متالیک_بهبد صنعت پارسا

تولید کننده کفپوش اپوکسی متالیک

اصلی ترین تولیدکننده کفپوش اپوکسی متالیک در سراسر دنیا کشور آمریکا میباشد که به تازگی محصول خود را به کشور ایران فرستاده است تا بازار رقابت را جهانی کند. نام پر آوازه صنعت کفپوش اپوکسی در تمامی دنیا پیچیده، اما شهرت اپوکسی متالیک به آرامی جای دیگر کفپوش های معروف را خواهد گرفت.

انواع رنگ کفپوش اپوکسی متالیک

1- گلوله نقره ای

2- گلدان مس

3- زمین قهوه ای

4- بمب های گیلاس

5- مفرغ

6- طلا تامین

7- آبی درخشان

8- امرتات

برای اطلاعات بیشتر در زمینه رنگ اپوکسی میتوانید با مراجعه به صفحه مورد نظر انواع کد رنگ را مشاهده نمایید.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

بزرگترین تولید کننده کفپوش اپوکسی متالیک کدام کشور است؟

امریکا بزرگترین کشور تولید کننده کفپوش اپوکسی متالیک است.