كفپوش اپوكسی پاسیو

كفپوش اپوكسی پاسیو

كفپوش اپوكسی پاسیو چیست ؟

همانطور كه از عنوان این مقاله پیداست ، كفپوشی است كه برای پاسیو، بالكن، حیاط كوچک و محیط هایی كه در كنار خانه و ویلایتان به صورت سرباز و حالتی كه آفتاب به این مكان بتابد و طوری كه نورگیر باشد پس حتما لازم است كفپوش اپوكسی پاسیو را باید در برابر نور آفتاب ، باران و عوامل محیطی دیگر مقاوم كرد.

برای  این مهم، بالكن و محیط هایی قبیل آن استفاده كرد و پیشنهاد می شود رنگ آن را روشن و شفاف انتخاب نمایید تا بزرگ تر و زیباتر به نظر بیاید. همچنین نورگیری بهتر برای فضای داخلی باشد، كفپوش اپوكسی باید نسبت به آب نیز مقاوم باشد زیرا معمولا پاسیو را زیاد شست و شو می كنند ضمنا از كاشت درخت در این مكان جدا خودداری كنید  یا اگر در پاسیو خود درخت كاشتید.

قیمت اجرای کفپوش اپوکسی پاسیو

قیمت اجرای كفپوش اپوكسی پاسیو

 امكان اعمال كفپوش پلی یورتان نیست زیرا ریشه های درخت و خاک زیر آن ، مانع اجرای كفپوش اپوكسی پاسیو می شوند و همچنین مواد شیمیایی كفپوش سه بعدی نیز متقابلا ، باعث از بین رفتن و رشد نكردن درخت خواهد شد .حال برای شما مشتری عزیز این سوال پیش می آید كه پاسیو شما دارای حفره ای برای خروج آب بوده ، بر روی این محل چگونه می توان این را اعمال كرد ؟ جواب بسیار ساده است ، اول قبل از اقدام برای اجرا ، باید كف آن را هم تراز كنیم چون از یک طرف به دلیل وجود حفره بر روی سطح پاسیو ، كف به صورت شیب دار ساخته شده است.

قیمت-اجرای-كفپوش-اپوكسی-پاسیو

ترمیم انواع كفپوش اپوكسی پاسیو و بالکن

  1. صورت وجود شیب نمی توان اعمال سازی كرد.
  2. ابتدا كفپوش قبلی را كه از هر جنسی بوده.
  3. به طور مثال سرامیک ، موزاییک و یا حتی كفپوش های شكسته شده.
  4. قبل را به صورت كامل از سطح جدا می كنیم و كل سطح را صاف كرده.
  5. بدون هیچ گونه درز و پستی و بلندی درست كرده.
  6. پس از آن اقدام به اجرا می نماییم.
  7. علاوه بر زیبایی بیشتر ، طول عمر كفپوش را تضمین كرده.
  8. هرگونه شكستگی و ترک در نزدیكی حفره یا چاله خروج آب جلوگیری كنیم.