سنباده بین لایه

سنباده بین لایه های پوشش پلی اورتان

کف پوش ‌های پلی اورتان جز کف پوش ‌های پرطرفدار در صنعت بازار هستند. از آنها برای مکان‌های مختلف استفاده می ‌کنند. در حقیقت بهره بری از این سنباده ها؛ که سنباده بین لایه های پوشش پلی اورتان است مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. اول از همه اینکه مقاومت بسیار بالایی دارد و دوم اینکه در طولانی مدت می ‌تواند به همان شکل اولیه خودش ظاهر شود و آسیب نبیند. در این مقاله قصد داریم کمی راجع به اجرای لایه‌های پوششی پلی اورتان یا به اصطلاح سنباده بین لایه ها برایتان توضیح دهیم. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

همه چیز درباره سنباده بین لایه ‌های پوششی پلی یورتان

پلی یورتان‌ها روی کف اجرا می‌ شوند. برای اینکه بتوانید این کف پوش ‌ها را به درستی اجرا کنید؛ کاری که باید انجام دهید، این است که اول محل را به خوبی تمیز کنید.

تمیزکاری مهم‌ترین کاری است که می‌ تواند پایه و اساس کار شما را محکم کند. سپس باید اقدام به سنباده زدن نمایید. یعنی یک اسپری بردارید. سپس پارچه یا غلطک را آغشته به آن اسپری کرده و بعد با سنباده بین لایه ها را صیقلی و تمیز کنید. معمولاً سنباده بین لایه ‌های پوشش پلی اورتان باید ۳۲۰ باشد.

سنباده بین لایه ها

در واقع استفاده از سنباده ۳۲۰ باعث می ‌شود که چسبندگی بهتر اتفاق بیفتد. قبل از اینکه بخواهید روی این کف پوش ‌ها راه بروید، حتماً باید به مدت ۳ روز صبر کنید. در این مدت زمان خشک شدن درزگیر ها اتفاق می ‌افتد و شما می ‌توانید برای انواع و اقسام پلی یورتان ‌ها این روش را امتحان کنید. کف پوش پلی یورتان یکی از با کیفیت‌ترین ‌ها است که برای شرایط مختلف از طریق این روش خیلی راحت می ‌توانید آن را به اجرا در بیاورید.

ویژگی کف پوش‌های پلی یورتان

کف پوش پارکینگ، اپوکسی، صنعتی یا پلیورتان همگی به عنوان کف پوش‌ های با کیفیت شناخته می ‌شوند اما یک سری ویژگی‌ ها در پلی اورتان‌ ها وجود دارد که شاید در موارد دیگر وجود نداشته باشد. پلی یورتان آنقدر کف پوش قوی به حساب می ‌آیند که می ‌تواند  فرورفتگی، رطوبت، خط و خش و آسیب ‌های دیگر را محافظت کند. وقتی که پلی اورتان خشک شود، یک لایه در قسمت بالا از پلی‌ یورتان ساخته خواهد شد، همین شبیه به یک سپر و محافظ است که باعث حفاظت از سطوح زیر می شود.

همچنین پلاستیک این ماده هم یک ترکیب کاملاً منعطف دارد و همین خودش یک مزیت بسیار بزرگ به حساب می ‌آید و باعث می ‌شود که در صورت تغییرات دمایی؛ حالت انبساط و انقباض پیدا کند و به راحتی آسیب نبیند. به خاطر همین است که خیلی‌ها در شرایط آب و هوای مختلف و متغیر به سراغ کف پوش پلیورتان می ‌روند. چراکه در شرایط مختلف دچار ترک خوردگی نشده و به راحتی می ‌تواند تغییرات دما را تاب بیاورد.

از آنها به عنوان کف پوش پارکینگ هم استفاده می ‌کنند، زیرا به اندازه کافی استحکام دارند. در نتیجه اگر به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگیرند، آسیب نمی ‌بینند. همچنین برای تحمل مبلمان سنگین هم گزینه مناسبی هستند. اگر قرار باشد آنها را در محلی استفاده کنید که رفت و آمد زیاد است، مطمئن باشید که پلی اورتان بهترین گزینه برای کف پوش است. زیرا بر اثر رفت و آمد زیاد آسیب نخواهد دید.

دیگر ویژگی که در مورد این کف پوش‌ها وجود دارد و حتماً باید به آن اشاره شود، این است که خاصیت ضد آب در آنها وجود ندارد. در نتیجه اگر در محیطی باشد که مدام به آن آب بخورد، خیلی راحت به داخل آن نفوذ می‌کند. پس باید حواستانان به این مورد باشد. به خاطر همین است که معمولاً این کف پوش‌ ها را برای داخل حمام استفاده نمی‌ کنند.

جمع ‌بندی

در این مقاله به طور کامل سعی کردیم که راجع به کف پوش پلی اورتان صحبت کنیم و ویژگی‌ هایش را برایتان توضیح دادیم. همچنین راجع به سنباده بین لایه های پوششی آن هم توضیحاتی را در اختیارتان ارائه دادیم تا با اطلاعات بیشتری به سراغ استفاده از آنها بروید. البته خود کف پوش هم باید کیفیت کافی را داشته باشد که ما بدین منظور سایت اپوکسی فلور را معرفی می‌ کنیم که به سراغ تهیه کف پوش‌ ها از این مرجع بروید. شما می‌ توانید با بهترین قیمت از داخل این سایت کف پوش‌ ها را تهیه کنید و بالاترین کیفیت را از آنها شاهد باشید. این کف پوش‌ ها می‌ توانند تا سال‌ های سال بدون آسیب برای شما کار کنند و در برابر شرایط محیطی مختلف دام بیاورند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.