نکات نگهداری کفپوش در محیط پر تردد و پر ترافیک

مناطقی که ترافیک و رفت و آمد بالایی دارند می توانند آسیب‌های زیادی را به کفپوش وارد کنند. این اتقاف می تواند در جایی مانند یک بیمارستان شلوغ که ممکن است روزانه هزاران پا از راهروهایش عبور کند یا یک کارخانه صنعتی که باید بار اضافی لیفتراک ها و جک های پالت و همچنین قدم های متعدد را تحمل کند رخ دهد. پیروی از برخی استراتژی‌های اساسی تعمیر و نگهداری کفپوش می‌تواند به ماندگاری طولانی‌تر کف شما کمک کند و در عین حال به زیبایی آن بیفزاید.

1. تمیزکاری مرتب

حداقل روزانه، کف را جارو کنید تا کثیفی ها و زباله ها پاک شوند. مطمئن شوید که بلافاصله پس از ریختن هر چیزی بر روی کفپوش، محل را به سرعت تمیز کنید. بر اساس نوع ماده ای که کفپوش صنعتی شما از آن ساخته شده است، پاک کننده ای را انتخاب کنید. در غیر این صورت، می توانید درخشش و زیبایی آن را از بین ببرید و ظاهری کدر را به نظر بیاورید.

2. آن را بپوشانید

به منظور محافظت از کف خود در مناطق پر رفت و آمد – یا اگر متوجه شدید که قسمت خاصی از کف کاملاً فرسوده شده است – موادی را برای پوشاندن آن در نظر بگیرید. قالیچه ها یا تشک های لاستیکی می توانند در این مورد محافظت کنند. با این حال، استفاده از آنها زمان و هزینه های تعمیر و نگهداری شما را افزایش می دهد. علاوه بر این، از آنجایی که آنها مناطق پرترافیک را پوشش می دهند، احتمالاً باید اغلب آنها را تعویض کنید.

3. کفپوش خود را اپوکسی کنید

تا حد زیادی ساده ترین و موثرترین راه برای حفظ منطقه پر رفت و آمد خود استفاده از اپوکسی به صورت حرفه ای است. کفپوش های اپوکسی به اندازه کافی بادوام هستند که بتوانند هر چیزی را که فضای تجاری شما می تواند به آن پرتاب کند، تحمل کند، کفپوش های اپوکسی همچنین مقرون به صرفه بوده و در برابر مواد شیمیایی، چیزهایی که بر روی آن می‌ریزد و لکه ها مقاوم هستند.

از آنجایی که مشاغل تجاری با هم متفاوت هستند، افزودن اپوکسی به کفپوش شما اجازه می دهد تا مطابق با نیازهای شما سفارشی شود. به عنوان مثال، خط خطی ضد لغزش و همچنین پوشش رنگی به تعیین مناطق ایمن و خطرناک کمک می کند. اپوکسی علاوه بر اینکه کف شما را محکم‌تر و نگهداری آن را آسان‌تر می‌کند، سطحی دلپذیر و براق به آن می‌دهد که ماندگاری بسیار بالایی دارد.

مشاوره رایگان

بهبد صنعت پارسا مشاور و مجری پروژه‌های کفپوش صنعتی و اپوکسی در سراسر ایران، آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به شما عزیزان در سراسر ایران است. هم‌اکنون می‌توانید با شماره‌های ما تماس بگیرید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.