چگونه کفپوش پولکی (Flake) اپوکسی می تواند یک تأسیسات را زیبا و کاربردی کند

یکی از مزایای نصب سیستم های پوشش کف اپوکسی در هر تاسیساتی زیبایی آن است. اگر بخواهیم روراست باشیم، بتن برهنه زشت است و زیبایی محیط را از بین می‌برد. کفپوش پولکی اپوکسی (فلیک Flake) یکی از راه‌های زیباسازی و همچنین افزایش کارایی کفپوش‌های شماست.

در 20 سال گذشته، تعدادی تکنیک مختلف برای زیباتر کردن کفپوش های بتنی و سیمانی به وجود آمده است. با این حال، بسیاری از این روش های زیباسازی از کف در سطحی که برای یک تاسیسات صنعتی توصیه یا ضروری است محافظت نمی کنند.

بهبد صنعت پارسا، راه حل های سطح صنعتی را برای تأسیساتی که به دنبال زیباسازی و همچنین دوام و محافظت در برابر عناصر هستند ارائه می دهد.

سیستم‌های کف اپوکسی ما در رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند و می‌توانیم گرافیک‌های تزئینی و خطوط خطوط را نیز نصب کنیم. یکی از محبوب‌ترین جلوه‌هایی که در چند سال اخیر ظاهر شده است، کفپوش‌های پولکی تزئینی است.

تکه های تزئینی، تکه های چند رنگی هستند که در حالی که هنوز به شکل مایع است، با رزین پلیمری مخلوط می شوند. این یک ظاهر منحصر به فرد را ارائه می دهد که می تواند در رنگ ها و سبک های مختلف به دست آید.

از آنجایی که تکه‌ها در خود رزین مخلوط می‌شوند، کف به‌دست‌آمده از بسیاری از محلول‌های «زیبا» دیگر مانند سنگ یا کاشی که برای مقاصد صنعتی ناایمن هستند، بادوام‌تر و ایمن‌تر است.

زیبایی استفاده از کفپوش پولکی در این است که نه تنها کف شما به یک روکش زیبا و بسیار جذاب ختم می شود، بلکه تمام مزایای کفپوش اپوکسی از جمله دوام، تمیزی، مقاومت شیمیایی و ایمنی را به همراه دارد.

و به یاد داشته باشید، کفپوش اپوکسی در مقایسه با بسیاری از گزینه‌های کفپوش دیگر یکی از بهترین ارزش‌ها برای هر نوع تأسیساتی است.

بنابراین، چه به دنبال ظاهری خنثی و محفوظ برای تأسیسات خود هستید یا می خواهید چیزی که واقعاً پر رنگ باشد، با کف مایع تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظریم که کفپوش صنعتی شما را متحول کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.