کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

زمانی که می خواهید به سراغ خرید کفپوش بروید؛‌ بسیار مهم است که علاوه بر ویژگی هایی مانند زیبایی به عملکرد آن هم دقت کنید اما نکته مهمی وجود دارد که شاید خیلی‌ها آن را نادیده بگیرند و آن هم بحث مربوط به کثیفی است. در واقع هر چقدر کفپوش‌ها تخصصی‌تر ساخته شده باشد، احتمال جذب آلودگی در آن کاهش پیدا می‌کند. خیلی از شما برای تجربه حداکثر سطح تمیزی به سراغ کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال می روید که گزینه بسیار عالی است و در این مقاله راجع به آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

توضیحات کلی درباره کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

 کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال به نوعی از کفپوش گفته می شود که داخل آن رزین شیمیایی خیلی محکم و هاردنر یا همان سفت کننده وجود دارد که باعث شده در برابر آب، مواد غذایی و اسید مقاومت بالایی داشته باشد و به خاطر همین طرفدار زیادی پیدا کرده است.

زمانی که روی کفپوش شیمیایی یک لایه انتی باکتریال ریخته می‌شود؛ با یک محصول ضد سایش و مقاوم روبرو هستید که کاملاً هم بهداشتی است. اپوکسی آنتی باکتریال یا همان ضد باکتری، ضد نفوذ مایعات، مواد شیمیایی و آب است. به خاطر همین در برابر هرگونه خط و خش، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و میکروبی روی سطح آن وجود ندارد‌. در نتیجه گرد و غبار و آلودگی ها را داخل خود نگه نمی دارد و شما می توانید با هر طرح و رنگ دلخواهی، آنها را اجرایی کنید.

ویژگی کفپوش های اپوکسی آنتی باکتریال

در مورد ویژگی کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال باید گفت موارد مختلفی هستند که می‌توان به آنها اشاره کرد. این کفپوش ها از هر لحاظ می توانند گزینه مناسبی باشند که علت های آنها هم شامل موارد زیر است:

           اولین ویژگی که در مورد این نوع از کفپوش وجود دارد و خیلی هم کاربردی است، این است که خیلی راحت می توانید از آن ها نگهداری کرده و تمیز کنید تا هیچگونه آلودگی روی‌شان وجود نداشته باشد.

          وقتی که در محیط های مرطوب باشند، قابلیت این را دارند که خیلی سریع خشک شوند و در نتیجه رطوبت به داخل آنها نفوذ نمی کند و باعث ایجاد قارچ و باکتری نخواهد شد.

         حتی بعد از اینکه چندین بار هم شسته شوند، باز هم شاهد خواهید بود که مانند روز اول تمیز شده اند.

          کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال از لحاظ زیبایی شناسی جزء بهترین و جذاب ترین ها هستند‌‌‌‌.

          عمر و دوام خیلی طولانی مدتی دارند.

          رزین اپوکسی داخل آنها ۱۰۰ درصد جامد است.

          بعد از شستشوی آنها با یک کفپوش کاملا براق و روشنایی بخش برای محیط مواجه هستید که چشم‌نواز هم است.

          این کفپوش ها در رنگ ها و طرح های مختلف تولید و عرضه می شوند و در سریع ترین زمان ممکن قابلیت نصب برای آنها وجود دارد.

کفپوش آنتی باکتریال

مزایای کفپوش های اپوکسی از نوع آنتی باکتریال

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال یکی از بهترین گزینه هایی است که شما می توانید برای محیط های مختلف آنها را به کار بگیرید. مزایایی که نسبت به دیگر کفپوش ها دارند، شامل موارد زیر هستند:

         این کفپوش ها دچار حساسیت یا آلرژی نمی‌ شود و می‌تواند گزینه مناسبی مخصوصاً برای محیط هایی باشد که طیف وسیعی از افراد در آنجا رفت و آمد می کنند.

         این کفپوش ها از محیط کار یا منزل در برابر حمله میکروب ها خیلی خوب محافظت می‌کنند و احتمال بیماری هایی که بر اثر آلودگی و میکروب ایجاد می شوند را کم میکنند.

          برای انسانها و حیوانات گزینه کاملاً بی خطر و بدون آسیبی هستند.

         در برابر هرگونه سایش، فرسایش و ضربه کاملاً از خودشان مقاومت نشان می‌دهند.

          اپوکسی آنتی باکتریال در برابر ترافیک سنگین، پاهای افراد مختلف یعنی رفت و آمد زیاد به صورت پیاده و حتی لوازم نقلیه مقاومت بسیار بالایی از خودشان نشان می دهند.

          بتن داخلی آنها به طور دائمی آب بندی شده است.

          نفوذ ناپذیری و تراکم بالایی دارند‌.

          ضد لک و ضد رطوبت هستند.

          گرد و غبار و مواد آلوده را به خودشان جذب نمی کنند.

کلام آخر

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید آن ها را برای محیط های مختلف به کار بگیرید. علت هم این است که تمام ویژگی های یک کفپوش استاندارد را دارد. بعلاوه اینکه گرد و غبار و آلودگی به داخل آن نفوذ نمی کند؛ البته باید از منبع امن و قابل اعتماد خریداری کنید که بتوانند محصول درجه یک به شما تحویل بدهند. سایت بهبود صنعت مدت زمان طولانی است که در این زمینه فعالیت می کند.

مطالب مرتبط

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.