کفپوش اپوکسی در منزل

کفپوش اپوکسی در منزل

کفپوش اپوکسی که به آن اپوکسی کف هم گفته می‌ شود، یک محصول دو جزئی به حساب می‌آید که خاصیت مقاومتی آن بسیار بالا است. زمانی که میخواهید کفپوش مناسب انتخاب کنید، باید در مورد همه انواع تحقیق کنید. کفپوش اپوکسی در منزل رایج ترین نوع کفپوش هایی است که در محیط خانه مورد استفاده قرار می‌ گیرد اما باید راجع به ویژگی های آن بدانید تا بتوانید انتخاب دقیق تری داشته باشید. با ما همراه باشید تا با توجه به ویژگی های این محصول؛ اطلاعات کامل تری را در اختیارتان قرار بدهیم.

ویژگی های کفپوش اپوکسی منزل

کفپوش اپوکسی در منزل مقاومت بسیار بالایی در زمینه مقاومت مکانیکی، مقاومت سایشی و مقاومت شیمیایی دارد. یعنی اگر روی آنها مواد قلیایی، روغن، اسید یا چربی بریزد، مشکلی برایشان اتفاق نمی‌ افتد. یک سطح صاف و صیقلی دارند. برای مراکز صنعتی بیمارستانی، نیروگاه ها، فرودگاه ها و صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند و برای سالن ها و سطوح بتنی که قبلاً کفپوش سنگ و موزاییک داشتن گزینه بسیار عالی هستند. برای سطوح فلزی هم بسیار مناسب به نظر می رسند.

بهترین کفپوش اپوکسی در منزل

کفپوش اپوکسی در منزل بهترین گزینه است. علت هم این است که کیفیت و عملکرد بسیار عالی از خودش نشان می دهد. در کنار این کیفیت بالا، زیبایی بسیار زیادی هم دارد. به این صورت که شما خیالتان راحت است یک کفپوش جذاب با دوام بسیار بالا دارید. ساختار آن هم به گونه ای طراحی شده که شما می توانید روی سیمان، سنگ، فلز، موزاییک و کف های بتنی آن را استفاده کنید و با توجه به سلیقه ای که دارید، رنگ های مختلف آن را به کار بگیرید.

مواد تشکیل دهنده کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی در منزل از واکنش رزین اپوکسی ساید با هاردنر یا سخت‌کننده پلی آمین تشکیل می شود. دامنه کاربرد آن خیلی زیاد و گسترده است و نمی‌توانیم بگوییم که فقط برای منزل مناسب است، زیرا برای صدها مکان دیگر هم می تواند کاربرد داشته باشد.

در حقیقت ترکیب دو ماده شیمیایی مختلف در آن باعث شده که مقاومت بالایی داشته باشد و به طور کل مقاومت شیمیایی در آن باعث شود که چسبندگی اش افزایش پیدا کند و خیلی خوب در برابر شرایط سخت مکانیکی و الکتریکی دوام می آورد. شما حتی کفپوش های اپوکسی را خواهید دید که از نقره پر شده اند، رسانایی الکتریکی آنها بسیار عالی است و به عنوان عایق الکتریکی عمل می کنند. در برابر گرما رسانایی خوبی دارد و از آن جایی که مقاومت الکتریکی آنها بالا است، در الکترونیک از آن ها استفاده می شود.

اپوکسی منزل

اپوکسی منزل

کفپوش ها را از کجا تهیه کنیم؟

منابع مختلفی هستند که شما می توانید برای تهیه کفپوش به سراغ آنها بروید اما انتخاب این کفپوش ها بسیار حساس است. علت آن هم این است که تمامی مواد شیمیایی که در کفپوش استفاده می‌ شود باید کیفیت بالا داشته باشد تا شما بتوانید طول عمر طولانی را از آن را شاهد باشید.

مجموعه بهبود صنعت زمان طولانی است که در این زمینه فعالیت می‌ کند، نمونه کارهای زیادی برای اجرای کفپوش ها دارد که شما می توانید داخل سایت ببینید. قیمت مقرون به صرفه را عرضه می‌ کند، شما دست تان در انتخاب باز است و می توانید انواع کفپوش ها برای محیط های مختلف در این مجموعه را انتخاب کنید. مهم تر از همه اینکه سرعت اجرای آن ها بسیار بالا است و در مدت زمان کوتاه می توانید ابعاد گسترده‌ای را با این کفپوش ها کامل کنید.

کلام آخر

کفپوش اپوکسی در منزل یکی از بهترین گزینه ها است. علت هم این است که مقاومت بالایی در برابر سایش، فرسایش، روغن، چربی، اسید و مواد قلیایی دارد و چه چیزی بهتر از این که شما کفپوشی را برای منزل خود استفاده کنید که به راحتی دچار خرابی و آسیب نمی شود. از طرفی این کفپوش ها در انواع و اقسام مختلف با رنگ های متفاوت به فروش می رسند و باب سلیقه اکثر شما هستند و شما می توانید آنها را به عنوان یکی از مناسب ترین کفپوش ها در منزل مورد استفاده قرار دهید و مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید و رضایت کافی داشته باشید.

مطالب مرتبط

کفپوش صنعتی

کفپوش پلی یورتان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.