کاربرد کفپوش رولی در بیمارستان ها

کاربرد کفپوش رولی در بیمارستان ها

آیا در بیمارستان ها از کفپوش رولی استفاده میشود ؟

کفپوش های و کفپوش اپوکسی pvc به دو نوع کفپوش تقسیم می‌شوند : گروه اول کفپوش های رولی و گروه دوم تایل ها. در این مقاله می خواهیم به کفپوش رولی بپردازیم . کفپوش های رولی برخلاف کفپوش های لمینت و پارکت از جنس pvc و ترکیباتی مانند پلاستیک می باشند ، که دلیل این هم افزایش مقاومت و آبگریزی آن می باشد .

کفپوش های رولی قابلیت نصب در بیمارستان ها را نیز دارد . یکی از مواردی که بسیار مهم است این است که در بیمارستان نظافت های مکرر صورت می گیرد پس بهتر است از کفپوشی استفاده کنیم تا نظافت آن بسیار راحت باشد .

کفپوش های رولی اتاق عمل آنتی باکتریال است ؟

در هنگام ساخت یک بیمارستان و بازسازی آن یکی از نکاتی که بسیار باید به آن توجه کرد ساخت اتاق عمل آنتی باکتریال و مناسب می باشد . اتاق عمل باید عاری از هرگونه میکروب و باکتری باشد که تمامی جزئیات و وسایل دست به دست می دهند تا این امکانات را برای داشتن یک اتاق عمل مناسب فراهم نمایند .

بهتر است برای اجرای این زمین اتاق عمل و کف آن از کفپوش رولی استفاده کنیم زیرا این کفپوش قابلیت شستشو دارند و همچنین خاصیت آنتی باکتریال نیز دارند و با شستشوی دائم هیچگونه مشکلی برای این کفپوش ها به وجود نمی‌آید و اپوکسی در صنایع دارویی نیز کاربرد بسیار زیادی دارد .

کفپوش های رولی اتاق عمل آنتی باکتریال است ؟

کفپوش سرویس بهداشتی بیمارستان یک تکه و بدون درز است ؟

برای اجرای کفپوش حمام و سرویس بهداشتی یک بیمارستان بهتر است از کفپوش های رولی یک تکه و بدون درز استفاده کنیم . دلیل این کار هم این است که با شست و شو و آب گرفتن دائم و روزمره آب به لایه زیرین کفپوش رولی نرسد و هیچ‌گونه مشکلی به مرور زمان پیش نیاید .

در ضمن از نکاتی که بسیار استفاده از کفپوش های رولی را پرطرفدار و پر کاربرد می کند ، زیبایی و دوام این کفپوش ها می باشد که می‌توان با انجام نکات و اصولی که در حفظ آن کمک می کند عمر آن را بسیار افزایش دهیم .

کفپوش سرویس بهداشتی بیمارستان یک تکه و بدون درز است ؟

نحوه نصب کفپوش رولی در بیمارستان ها

بهتر است قبل از نصب کفپوش رولی در بیمارستان ها ابتدا زیرسازی لازم برای نصب کفپوش انجام شود .

پس از زیرسازی به مرحله آماده‌سازی برسیم .

سپس مرحله اجرایی را آغاز کنیم .

اجرای کفپوش رولی در بیمارستان‌ها مدل‌های مختلفی دارد .

بستگی به نوع نیاز بیمارستان می توان آن را نصب کرد .

همچنین زیر سازی آن می تواند عایق در برابر آب ، عایق در برابر صدا و دیگر موارد :

عواملی که می‌تواند تأثیرگذار باشد نصب شود .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.