کفپوش مناسب گرمایش از کف

کفپوش مناسب گرمایش از کف

یک سری ویژگی‌ها وجود دارد که نشان می ‌دهد آیا کفپوشی که می‌خواهید خریداری کنید، کفپوش مناسب گرمایش از کف هست یا خیر؟ به عنوان مثال کفپوش اپوکسی همیشه و در هر حالت برای رسیدن به گرمایش از کف گزینه مناسبی نیست. در نتیجه باید ویژگی‌هایی که در ادامه معرفی می ‌کنیم، در کفپوش وجود داشته باشد تا مطمئن شوید که مناسب گرمایش از کف به حساب می‌ آید یا باید به سراغ گزینه دیگری رفت.

چگالی و ضخامت مناسب

برای اینکه مطمئن شوید یک کفپوش برای گرمایش از کف گزینه مناسبی است، باید کفپوشی را انتخاب کنید که چگالی بالایی داشته باشد. چگالی بالاتر و ضخامت مناسب می‌تواند نشان دهد که شما کفپوش مناسب برای گرمایش از کف را انتخاب کرده‌اید. البته از لحاظ ظاهری هم می‌توانید این مورد را تشخیص دهید.

ضخامت چیزی است که اگر به ظاهر نگاه کنید، متوجه آن خواهید شد.

متریال چوبی هم که در این کفپوش‌ها استفاده می‌شود، می‌توانند نشان دهند گرمایش از کف مناسبی خواهد داشت. البته باید دقت کنید که این ضخامت بیش از حد نباشد. در حقیقت ضخامت بیشتر از ۱۸ میلی‌متر، احتمالا روی سیستم گرمایش از کف کارایی خوبی از خودش نشان ندهد.

مقاومت مناسب در برابر گرما

کفپوش مناسب گرمایش از کف، فرقی ندارد که چه مدلی باشد. حتی اگر شما کفپوش پارکینگ هم خریداری کرده باشید، باید حتماً حواستان را جمع کنید که مقاومت خوبی در برابر گرما داشته باشد. یعنی زمانی که روی سرامیک قرار می‌گیرد، در برابر هرگونه تغییرات دما کاملاً محکم باشد. گرمایی که در کف ساختمان وجود دارد، باعث می‌شود که رطوبت کفپوش از بین برود و به بافت آن آسیب وارد کند. در نتیجه زمانی که می‌خواهید چنین کف پوشی را خریداری کنید، باید حواستان به جنس مواد اولیه به کار رفته داخل آن و ساختار داخل کفپوش نیز باشد.

کفپوش‌هایی که در برابر حرارت دچار مشکل می ‌شوند و ماهیت کلی آنها آسیب می ‌بینند، به عنوان کفپوش مناسب گرمایش از کف معرفی نمی ‌شوند.

کفپوش مناسب گرمایش از کف

بهترین کفپوش‌های گرمایش از کف

اگر می ‌خواهید به سراغ کفپوش پلی یورتان یا کفپوش‌ های صنعتی بروید اما هنوز سردرگم هستید، بهتر است که دست نگه دارید. ما در این قسمت کفپوش مناسب گرمایش از کف را به شما معرفی می ‌کنیم و آن هم چیزی نیست جز کفپوش چوب و پارکت. پارکت و چوب از لحاظ بافت خیلی شبیه به یکدیگر هستند و همیشه مورد مقایسه قرار می‌گیرند. از لحاظ ظاهری خیلی چشم نواز و لوکس به نظر می‌رسند. قیمت آنها بالا است. به خاطر اینکه چوب طبیعی به کار می‌رود، در خیلی از ساختمان‌های شیک و لوکس از آنها استفاده می‌کنند.

طرح ‌های بسیار جذابی از آن ها به فروش می‌ رسد. معمولاً برای دکوراسیون داخلی هم گزینه بسیار عالی هستند و می‌توانید از آنها به عنوان کفپوش مناسب گرمایش از کف استفاده کنید.

دیگر کفپوش مناسب؛ از نوع سرامیک و سنگ است. به خاطر اینکه دوام و بافت و تراکم مناسبی دارند. در نتیجه رسانای خوبی برای گرما به حساب می ‌آیند و خیلی خوب می ‌توانند گرما را داخل خودشان حفظ کنند و به محیط ساختمان انتقال بدهند. ضخامت آنها هم بالا است اما اگر بخواهید روی یک سیستم گرمایش از کف دیگری نصب کنید، انجام این کار را پیشنهاد نمی‌کنیم.

جمع ‌بندی

همانطور که به دفعات نیز در مقاله ذکر شد؛ کفپوش ‌ها ویژگی ‌های مختلف دارند. هر کدام از آن ها برای محل‌های متفاوت مورد استفاده قرار می ‌گیرند اما اگر بخواهید کفپوش مناسب گرمایش از کف داشته باشید، باید دو مورد از ویژگی‌ها را مد نظر قرار دهید که ما آنها را به شما معرفی کردیم تا بدانید که باید به سراغ چه کفپوش‌هایی بروید و چگونه انتخاب‌ شان کنید. اینگونه راحت‌تر هم می‌توانید تصمیم بگیرید. همچنین سایت اپوکسی فلور هم یکی از معتبرترین‌ها در این زمینه است که می‌تواند مناسب‌ترین کفپوش‌ها را به شما معرفی کرده و با قیمت مناسب به فروش برساند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.