کفپوش اپوکسی ضد لغزش

چرا باید از کفپوش اپوکسی ضد لغزش استفاده کنیم؟

آیا تا به حال به این فکر کرده ‌اید که چگونه می ‌توان از لغزنده شدن کف‌ محیط‌ های مختلف جلوگیری کرد؟ به هر حال در برخی از محیط‌ ها ممکن است کف برای عبور و مرور لغزنده باشد. یکی از راه‌ های افزایش ایمنی در چنین اماکنی، استفاده از کفپوش صنعتی از نوع کفپوش اپوکسی ضد لغزش است که در ادامه بیشتر با دلایل استفاده از آن آشنا می ‌شوید.

دلیل استفاده از کفپوش اپوکسی ضد لغزش

لغزنده بودن برخی از محیط‌ ها ممکن است مشکلات جبران نا پذیری را به وجود آورد؛ زیرا در چنین محیط‌ هایی افراد مختلفی در حال رفت و آمد هستند. برای جلوگیری از آسیب ‌های جبران نا پذیر سطوح لغزنده کافی است از پوشش ضد لغزش استفاده کنید. این پوشش ‌ها دارای ویژگی ‌هایی هستند که شما را برای استفاده کردن از آن ها قانع می‌ سازد. در ادامه به شما می‌ گوییم که چرا باید از کفپوش اپوکسی ضد لغزش استفاده کنید.

تنوع در رنگ بندی

یکی از نکات مثبت در رابطه با این مدل کفپوش ها، برخورداری از رنگ بندی‌ های مختلف است. در حقیقت تولید کنندگان، کفپوش اپوکسی را در رنگ بندی ‌های بسیار متنوعی تولید می‌ کنند تا کاربران بتوانند کفپوش مورد نظر خود را پیدا کنند. جالب است بدانید این کفپوش‌ ها در رنگ ‌های آبی، سبز، زرد و … وجود دارند؛ پس نیازی به نگرانی در رابطه با تنوع رنگ بندی نیست.

مقاومت بالا

در پاسخ به چرا باید از کفپوش اپوکسی ضد لغزش استفاده کنیم، باید بگوییم که مقاومت این مدل‌ ها بسیار بالا است. در محیط‌ های صنعتی و پارکینگ ها که رفت و آمد افراد و ماشین آلات سنگین زیاد است، ممکن است کفپوش آسیب ببیند؛ اما کفپوش صنعتی و کفپوش پارکینگ ضد لغزش با ساختار خود در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و آسیبی نمی ‌بیند. به این ترتیب در مقابل عبور و مرور مکرر و اجسام سنگین از بین نمی ‌رود.

کفپوش اپوکسی ضد لغزش

بهبود روند کاری

زمانی که پرسنل بتوانند روی سطوح کاملاً صاف حرکت کنند، سرعت آن ها زیاد شده و می ‌توانند کارها را سریعتر پیش ببرند؛ در نتیجه روند کاری بهبود می‌ یابد.

تنوع گسترده در استفاده

یکی دیگر از نکات مثبت در رابطه با کفپوش ‌های ضد لغزش، آن است که می ‌توان از آن ها در مکان ‌های مختلفی استفاده کرد. از این مکان‌ ها می‌ توان به مجموعه ‌های صنعتی و پارکینگ‌ ها اشاره کرد. از این محصولات عمدتا به عنوان کفپوش صنعتی و کفپوش پارکینگ یاد می‌ شود.

قدرت پوشش دهی زیاد

کفپوش صنعتی مجهز شده با خاصیت ضد لغزش می ‌تواند پوشش دهی بسیار بالایی را برای سطوح شما پدید آورد. این به این معناست که برای پوشش دهی نیاز به مقدار کمی از اپوکسی است؛ اما همان مقدار کم قابلیت پوشش دهی بسیار بالایی دارد.

قابلیت ترمیم

یکی از نقاط قوت کفپوش اپوکسی ضد لغزش، قابلیت ترمیم است. با آنکه کفپوش اپوکسی ضد لغزش مقاوم است؛ اما اگر به مرور زمان دچار آسیب شود، ترمیم آن آسان است. به این ترتیب با این قابلیت خیلی راحت البته با توجه به وسعت تخریب ایجاد شده می ‌توان ترمیم کفپوش اپوکسی را انجام داد تا مثل روز اول سلامت آن بازیابی شود.

مقاوم در برابر رطوبت

بافت های کفپوش‌ های دیگر با استفاده از رطوبت سست شده و به تدریج از بین می‌ روند؛ اما رطوبت نمی ‌تواند تاثیر خاصی بر کفپوش صنعتی یا کفپوش اپوکسی ضد لغزش داشته باشد. به بیانی به دلیل اینکه مایعات قابلیت نفوذ به بافت این مدل ‌ها را ندارند، سطح آن همواره خشک و سالم برای عبور و مرور خواهد ماند و کسی زمین نمی ‌خورد.

ماندگاری بالا

اگر به دنبال یک کفپوش پارکینگ بسیار مقاوم و ماندگار هستید، به شما کفپوش اپوکسی ضد لغزش را پیشنهاد می‌ کنیم. این مدل‌ ها اگر به صورت اصولی اجرا شوند، حتی تا ۱۰ سال نیز عمر خواهند کرد. این ماندگاری طولانی، مدیون ساختار خاص و استاندارد این محصول است تا بتوان تا سال‌ها از آن استفاده کرد.

جمع ‌بندی

اگر محیط کاری لغزنده باشد، نمی‌توانید از کارمندانتان توقع کار کردن درست را داشته باشید. به علاوه هر لحظه ممکن است یکی از افراد لیز خورده و سلامت خود را از دست بدهد؛ بنابراین باید هرچه زودتر به فکر خرید کفپوش اپوکسی ضد لغزش برای محیط کاری پر رفت و آمد خود باشید تا علاوه بر حفظ امنیت کارکنان، از دیگر مزایای آن برخوردار شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.