کفپوش اپوکسی استخر

کفپوش اپوکسی استخر

زمانی که می‌خواهید اقدام به خرید کفپوش‌ ها کنید، باید از تمامی جوانب آن ها را بررسی نمایید. خرید کفپوش برای مکان‌ های مختلف نیازمند رعایت یک سری اصول و قوانین است‌. همچنین شما باید ویژگی‌ هایشان را بدانید تا در نظر بگیرید که برای فلان محیط می‌ تواند گزینه مناسبی باشد یا خیر. ما در این مبحث تصمیم گرفتیم که در مورد کفپوش اپوکسی استخر صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید تا ببینید که چه ویژگی‌ ها و مشخصاتی را برای خرید این نوع کفپوش‌ ها باید در نظر بگیرید.

خرید کفپوش‌ ها برای استخر

وقتی قصد دارید کفپوش اپوکسی بخرید، باید ویژگی‌ هایی را در نظر بگیرید. قطعاً خرید این نوع کفپوش با کفپوش پارکینگ یا صنعتی متفاوت خواهد بود. در نتیجه باید خصوصیات متفاوتی را هم برای آن ها مد نظر قرار دهید. خصوصیات و استانداردهایی که باید مد نظر قرار داده شود، شامل موارد زیر است:

  • کفپوش‌ ها باید قدرت چسبندگی بسیار زیادی به سطح زیرین خود داشته باشند.
  • باید مقاومت شیمیایی خوبی در برابر اسید، باز و حلال‌ ها داشته باشند.
  • باید بتوانند مقاومت خوبی در برابر حرارت بالا از خودشان نشان دهند.
  • همچنین باید در برابر سایش و خوردگی از خودشان مقاومت بالایی نشان دهند.
  • از آن جایی که محیط استخر مدام با آب در تماس است، مهم ترین ویژگی که در موردشان وجود دارد، این است که در برابر رطوبت مقاومت خوبی داشته باشند.
  • کفپوشی که برای استخر استفاده می‌ کنید، باید خیلی ساده، سریع و آسان اجرا شود.
  • همچنین باید بتوانید با وجود آن ها یک سطح غیرقابل نفوذ و یکپارچه را به وجود بیاورید.
  • نباید آلودگی و گرد و غبار را به خودشان جذب کنند.
  • از لحاظ عایق‌ بندی باید کیفیت عالی داشته باشند.
  • ما توصیه می‌ کنیم به سراغ کفپوش‌ هایی بروید که ضخامت کم اما مقاومت بالایی دارند.
  • همچنین کفپوش‌ هایی را انتخاب کنید که شستشوی آن ها آسان است، زیرا محیط استخر محیطی است که آلودگی، جرم و کثیفی خیلی راحت داخل آن نفوذ می‌ کند و مستعد رشد باکتری‌ ها و قارچ‌ ها است. به خاطر همین کفپوش‌ هایی که خریداری می‌ کنید، باید خیلی سریع تمیز شوند. از طرفی نیازی هم به تعمیرات زیاد نداشته باشند.
  • به طور خلاصه بهتر است بگوییم که کفپوش‌ های این محیط باید طول عمر بالایی داشته باشند.

کفپوش اپوکسی استخر

طرح‌ های مختلف برای کفپوش اپوکسی استخر

زمانی که می‌ خواهید اقدام به خرید کفپوش صنعتی، پارکینگ و غیره کنید، باید به طرح‌ های مختلف دقت داشته باشید. طرحی که انتخاب می‌ کنید، باید متناسب با همان محیط باشد. ما برای کفپوش اپوکسی استخر طرح‌ هایی را پیشنهاد می‌ کنیم که بیشتر از همه طرفدار دارند.

یکی از آن ها کفپوش‌ های سه بعدی هستند که می‌ توانید برای پوشش استخر خود، آن ها را مورد استفاده قرار دهید. کفپوش‌ های سه بعدی ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی دارند و خیلی بهتر از کفپوش‌ های بتنی و سیمانی خواهند بود. طرح سه بعدی که برای این کفپوش‌ ها انتخاب می‌ کنید، زیبایی و جذابیت محیط استخرها را چند برابر کرده و آن را از دیگر استخرها مجزا می‌ کند. شنا کردن در یک محیط با کفپوش‌ های سه بعدی باعث می‌ شود که از شنا هم بیشتر لذت ببرید و تصور کنید که در یک دریای عمیق و وسیع هستید.

همچنین اگر طرح‌ هایی را انتخاب کنید که رزین‌ های با کیفیت در آن ها استفاده شده، مطمئن باشید نه تنها دوام و ماندگاری این کفپوش‌ ها بالاتر است، بلکه در آینده هم نیاز به هیچ گونه تعمیرات و بازسازی نخواهید داشت و همین باعث می‌ شود که از لحاظ هزینه برای ماندگاری طراحی هم تا حد زیادی صرفه‌ جویی شود.

جمع‌ بندی

خرید کفپوش پلی یورتان، اپوکسی و دیگر انواع کفپوش‌ ها نیازمند این است که اطلاعاتتان را افزایش دهید. ما در این مبحث به طور کامل راجع به کفپوش اپوکسی استخر با شما صحبت کردیم و راجع به ویژگی‌ های آن ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم. اکنون می‌ دانید که اگر می‌ خواهید این کفپوش‌ ها را خریداری کنید، باید چه ویژگی‌ هایی را در آن ها شاهد باشید. اگر به سایت بهبد صنعت پارسا مراجعه کنید مطمئناً می‌ توانید با قیمت مناسب کفپوش‌ های کاملاً با کیفیت را بخرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.