کفپوش اپوکسی طرح دار جدید صنعتی

کفپوش اپوکسی طرح دار جدید صنعتی

تولید کفپوش اپوکسی طرح دار صنعتی توسط بهبد صنعت

در گذشته به منظور دسترسی به کفپوش تمیز، یکدست و مقاوم از سطوح مختلف سرامیکی یا فلزی استفاده می شد اما هر کدام از این نوع کفپوش اپوکسی طرح دار معایبی داشتند که باعث می شد آن کفپوش ها جای خود را به کفپوش های اپوکسی بدهند. کفپوش های اپوکسی بسیار سبک هستند و می توانند در ذخامت های متفاوتی اجرا شوند. بر خلاف اکثر کفپوش ها، کفپوش اپوکسی صنعتی هیچگونه درز و سوراخی ندارد و از این رو شستشوی آن بسیار آسان می باشد. همچنین از جمله مهمترین مزیت های دیگر این نوع کفپوش می توان به طرح دار کردن آن با هر طرح دلخواهی اشاره کرد که این مزیت تقریبا در کفپوش های قدیمی وجود نداشت.

کفپوش اپوکسی طرح دار جدید

کفپوش اپوکسی طرح دار جدید

از کفپوش اپوکسی طرح دار می توان در محیط های ورزشی، سالن ها اجتماعات، نمایشگاه ها و محیط های تبلیغاتی دیگر استفاده کرد و بوسیله ی آن هر طرحی را اجرا نمود. از جمله مهمترین ویژگی های کفپوش اپوکسی طرح دار می توان به آنتی باکتریال بودن آنها اشاره کرد. به عبارت دیگر بر روی این نوع کفپوش امکان رشد باکتری ها، قارچ ها و کپک ها وجود ندارد و به این طریق عمر کفپوش بسیار طولانی می شود. از کفپوش اپوکسی عایق حرارتی می توان در محیط هایی که نیاز به عایق رطوبتی است نیز استفاده نمود. به دلیل ماهیت یکپارچه این نوع کفپوش رطوبت به هیچ عنوان نمی تواند از لایه های آن عبور کند.

قیمت کفپوش اپوکسی طرح دار

قیمت کفپوش اپوکسی طرح دار

همچنین استفاده از کفپوش اپوکسی طرح دار در محیط های بسیار وسیع.

می تواند بسیار کارایی داشته باشد.

زیرا این نوع کفپوش بر خلاف کفپوش های سرامیکی.

سنگی، هیچ نوع گرد و غباری از خود تولید نمی نماید.

به این طریق نیاز به تمیز کاری و غبار روبی سطح بسیار کم می شود.

از آنجا که با استفاده از کفپوش اپوکسی طرح دار می توان هر طرحی با هر رنگی را پیاده سازی کرد.

استفاده از این محصول در سرویس های بهداشتی.

می تواند هم کار شستشوی سرویس ها را بسیار آسان کند.

هم جلوه ی بسیار زیبایی به این محیط بدهد. کفپوش رولی به طور کلی لغزنده نیستند.

قیمت-کفپوش-اپوکسی-طرح-دار

کفپوش اپوکسی طرح دار ورزشی

می توان از آن در محیط هایی مانند سالن های ورزشی، ادارات، کف سالن های بیمارستانی و محیط های مشابه که امکان لغزیدن افراد در آن وجود دارد به خوبی استفاده نمود. از جمله موراد دیگر استفاده از کفپوش اپوکسی طرح دار می توان به استفاده ی آنها در پاساژ ها و مراکز تجاری اشاره کرد. با استفاده از این کفپوش ها در مساحت های بسیار بزرگ می توان طرح های بسیار زیبایی را به صورت یکپارچه اجرا نمود.

کفپوش-اپوکسی-طرح-دار-ورزشی

کفپوش اپوکسی طرح دار تزئینی

لازم به ذکر است که اجرای کفپوش اپوکسی طرح دار حتما باید به دست افراد ماهر این زمینه انجام شود که هم ظاهر محصول حفظ شود و هم یکپارچگی آن به طور با کیفیتی حفظ گردد. بر روی رزین اپوکسی می توان طرح های سفارشی را به خوبی اجرا نمود. برای این کار کافی است طرح های خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و در این زمینه از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.