کفپوش اپوکسی پل عابر پیاده

کفپوش اپوکسی پل عابر پیاده

کفپوش اپوکسی پل عابر پیاده فلزی

یکی از معضلات مهم برای ساخت پل های عابر پیاده استفاده از کفپوش های مناسب برای محل عبور عابران در روی پل می باشد. عموما برای این منظور از سطوح فلزی عاج دار استفاده می شود اما پس از گذشت مدتی عاج این سطوح ساییده می شود و سطح پل صاف و صیغلی شده و در روز های بارانی و برفی می تواند خطراتی را برای عابران پیاده داشته باشد. استفاده از کفپوش اپوکسی پل عابر پیاده مدتی است رواج پیدا کرده است. این مواد به دلیل لغزنده نبودن و دوام بالا جایگزین ایمنتری برای کفپوش های مشابه فلزی می باشند و با استفاده از این محصول امکان لیز خوردن عابران در روزهای بارانی و برفی به حداقل می رسد. کفپوش اپوکسی پل عابر پیاده به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش عمری بسیار طولانی دارد.

پیاده سازی کفپوش اپوکسی پل عابر پیاده

در هنگام اجرای کفپوش اپوکسی دکوراتیو پل عابر پیاده می توان از رنگ های بسیار متنوعی در آن استفاده کرد و به این طریق جلوه ی بسیار زیبایی به پل داد. همچنین با استفاده از کفپوش های اپوکسی طرح دار می توان هر شکل و نوشته یا تبلیغی را در سطح پل به نمایش گذاشت. سطح پل محلی است که رفت و آمد در آن بسیار زیاد می باشد و از این رو تبلیغات روی کفپوش اپوکسی فلزی پل عابر پیاده می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد ، البته باید به باد کردن کفپوش اپوکسی خواسمان باشد تا از متریال درجه یک استفاده کنیم . از آنجایی که کفپوش اپوکسی پل عابر پیاده هیچ گونه درز و سوراخی ندارد به راحتی و تنها با یک تی ساده می توان همواره آن را تمیز نگاه داشت.همچنین این کفپوش آنتی باکتریال است و امکان رشد باکتری ها و قارچ ها در آن وجود ندارد. بنابر این برای مدت بسیار طولانی کفپوش اپوکسی پل عابر پیاده نمیز و سالم باقی خواهد ماند.

 کفپوش اپوکسی پل عابر پیاده در طرح های مختلف

 کفپوش اپوکسی پل عابر پیاده در طرح های مختلف

  1. استفاده از طرح های کفپوش اپوکسی می توان.
  2. جهت حرکت عابران را بر روی پل با علامت هایی روی کف مشخص نمود.
  3. این نوع کفپوش می توان بر روی عرشه ها و مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده نمود.
  4. این کفپوش به راحتی و در کنترین زمان اجرا می شود.
  5. نگهداری از آن بسیار ساده است.
  6. میزان چسبندگی سطح با تنظیم میزان دانه بندی های محصول قابل کنترل می باشد.
  7. این رو می توان در مناطق آب و هوایی مختلف.
  8. بسته به نیاز میزان چسبندگی کف را بالاتر برد.
  9. کفپوش اپوکسی پل عابر پیاده می تواند.
  10. بر روی هر سطح صافی اجرا شود و سطح را به طور کلی از لحاظ رطوبتی عایق کند.

کفپوش-اپوکسی-پل-عابر-پیاده-در-طرح-های-مختلف

کفپوش اپوکسی پل های عابر پیاده و پلی یورتان

یکی دیگر از مشکلات عمده ی پل های عابر پیاده لغزنده بودن پله های آنها می باشد. با استفاده از ترکیبی از ترمز ها با کفپوش های اپوکسی و کفپوش پلی یورتان می توان تا حد بسیار زیادی از میزان لغزندگی پله ها کم کرد. همچنین این کفپوش ها دارای مواد فلئورسنت می باشد که این موضوع به عابران پیاده کمک می کند تا به راحتی کف پل و علامت های روی آن را ببینند و با خیال راحت از روی آن عبور کنند.