کفپوش رمپ پارکینگ چیست؟

کفپوش ها انواع و اقسام مختلفی دارند. یکی از آنها کفپوش رمپ پارکینگ است. این کفپوش‌ها یک سری ویژگی‌ های متفاوت دارند. دقیقاً مانند هر کفپوش دیگری باید بدانید که چه ویژگی‌ هایی دارند و چگونه می‌ توانید از آنها استفاده کنید یا چه نکاتی برای نصب و اجرای آنها وجود دارد. ما در این مقاله می‌ خواهیم توضیحات کلی در مورد کفپوش رمپ پارکینگ را در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر به دنبال آشنایی با این کفپوش پارکینگ هستید، تا انتها ما را همراهی کنید.

توضیحات کلی در مورد کفپوش رمپ پارکینگ

این کفپوش‌ها یک نوع اپوکسی به حساب می‌آیند که البته تفاوت ‌هایی در نصب و اجرای آنها وجود دارد. مثلاً اینکه شما نمی ‌توانید آنها را روی بتن‌ریزی‌ هایی استفاده کنید که سطحشان ناصاف است. زمانی می ‌توانید کفپوش رمپ پارکینگ را به کار بگیرید که فضا کامل صاف؛ یکدست و صیقلی باشد.

برای اینکه بتوانید به خوبی آنها را نصب و اجرا کنید، حتماً باید یک سطح صاف داشته باشید. از طرفی راهکارهای دیگری هم پیش رو دارید؛ مثلاً کفپوش پارکینگ از آن دسته از مواردی است که اگر پستی و بلندی در کف ساختمان باشد، شما مجبور به استفاده از موزاییک هستید.

با انجام این کار نه تنها می ‌توانید یک سطح صاف به وجود بیاورید، بلکه هزینه استفاده از مواد هم برای شما به حداقل خواهد رسید و این می‌تواند یک مزیت بسیار بزرگ برای این نوع از کفپوش ‌ها باشد.

نکته دیگری که در مورد کفپوش رمپ پارکینگ وجود دارد، این است که بعد از اینکه سطح کف پارکینگ را آماده سازی می‌ کنید، می ‌توانید اقدام به از بین بردن چربی‌ها و تمیز کاری نمایید.

اگر هم درزها باز شده بودند، باید از گروت استفاده کرده و آنها را پر کنید.

ویژگی ‌های کفپوش رمپ پارکینگ

بالاتر هم اشاره کردیم که این کفپوش‌ ها یک نوع کفپوش اپوکسی به حساب می ‌آیند اما یک سری ویژگی ‌ها در مورد آنها وجود دارد که باید راجع بهشان صحبت کرد.

کفپوش رمپ پارکینگ

  • اول از همه اینکه قابلیت شماره گذاری در آنها هست و این یک ویژگی بسیار مهم است.
  • تنوع رنگی بالا است. در نتیجه دست تان برای انتخاب از لحاظ ظاهر باز است. می ‌توانید برای هر نوع دکوراسیونی آنها را استفاده کنید.
  • قابلیت نشانه گذاری طبقات از طریق رنگ ‌های مختلف در آنها وجود دارد که باز هم یک ویژگی بسیار مهم به حساب می ‌آید، به طوری که شما می ‌توانید برای پارکینگ مکان‌های تجاری هم به سراغ استفاده از این نوع کف پوش بروید.
  • ترمیم آنها کار سختی نیست و نسبت به کفپوش‌های سنگی این ویژگی در آنها خیلی قابل توجه است.
  • اگر گل و لایی بینشان جمع شود یا اگر ریزش روغن وجود داشته باشد، شما خیلی راحت می‌توانید آنها را تمیز کنید که این باز هم یک ویژگی بسیار مهم است.
  • این نوع کفپوش اپوکسی مقاومت بالایی دارد. البته به شرطی که نصب و اجرای آن با دقت بالا انجام شده باشد و همچنین شما انواعی را انتخاب کنید که ضخامت مناسبی دارد. در طولانی مدت عمر می‌کند و مشکلی برای آن اتفاق نمی ‌افتد.
  • همچنین عاملی برای جلوگیری از فرسایش بتن در سطح زیرین خود نیز هست و این یک نکته بسیار مهم در آن محسوب می شود.
  • برای اینکه سطح این کفپوش‌ها لیز و لغزنده نباشد، شما می‌توانید آنها را به صورت پوست پرتقالی اجرا کنید.
  • مدل این کف پوش به گونه‌ای است که اگر اجرای آنها به درستی انجام شود، هیچ گونه ترک خوردگی اتفاق نمی‌افتد. همچنین نیازی به آب‌بندی هم ندارد.

با تمامی این تفاسیر متوجه شدید که کفپوش رمپ پارکینگ چیست. البته شما زمانی می‌توانید از ویژگی‌های حداکثری و مزایای بالای آنها بهره‌مند باشید که از منبعی معتبر خرید خود را انجام دهید؛ منبعی که مطمئن هستید محصولات با کیفیت ارائه می‌دهد.

به خاطر همین ما سایت اپوکسی فلور را به شما پیشنهاد می ‌کنیم که در این زمینه سابقه طولانی مدتی دارد. شما می ‌توانید با قیمت استاندارد محصولاتی از جمله کفپوش صنعتی، پارکینگ، پلی اورتان یا اپوکسی را از این مجموعه تهیه کنید.

جمع ‌بندی

کفپوش رمپ پارکینگ یکی از با کیفیت‌ترین انواع کفپوش‌ها به حساب می ‌آید. خوشبختانه ویژگی‌هایی دارد که شما می‌توانید با استفاده از آنها یک کفپوش کاملاً استاندارد با قیمت مناسب داشته باشید که در این مقاله توضیحات کافی در این باره ارائه داده شد تا بتوانید به سراغ این کفپوش‌ها بروید و از حداکثر مزایای آن بهره‌مند باشید. برای اطلاعات بیشتر به سایت اپکسی فلور مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.