کفپوش اپوکسی جدید_بهبد صنعت پارسا

نحوه اجرای کفپوش اپوکسی جدید

در این مقاله به یکی از سوالاتی که به طور متداول، پرسیده می شود پاسخ میدهیم که چگونه میتوان یک کفپوش اپوکسی جدید را بر ر‌وی کفپوش اپوکسی قدیمی در اعمال نماییم؟ اگر شما یک کمی تحقیق و جست و جو در این باره انجام دهید خواهید دانست که چقدر آماده سازی کف، قبل از اجرای کفپوش اپوکسی حائز اهمیت است. بنابر این گفته اجازه دهید بحث این مقاله، در مورد چگونگی تغییر کفپوش اپوکسی و آماده سازی کف باشد، اگر کف و سطح مورد نطر را واجد شرایط برای تغییر یا در اینجا همان تعمیر می دانید میتوان کفپوش جدید را اعمال نمود. نمونه های بسیاری است از زمانی که یک کفپوش بر روی کفپوشی دیگر اجرایی می شود. یکی از شایع ترین دلایلی که این کفپوش ها این است که مشتری می خواهد کفپوش سه بعدی خود را براق و روشن کند.

قیمت کفپوش اپوکسی جدید

قیمت کفپوش اپوکسی جدید

مسائلی که باعث اجرایی نشدن کفپوش اپوکسی جدید بر روی کفپوش دیگر: به طور مثال از مزایای بیشتر اپوکسی و انواع مختلف آن استفاده کرد. شما ممکن ایت یک کفپوش موجود قدیمی تر را که کف آن بعد از سال ها بر اثر ترافیک سنگین و مسائل دیگر نازک شده باشد پس شما باید این کفپوش را با کفپوش اپوکسی بدون مشکل و امن جایگزین کنید. قیمت کفپوش اپوکسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر کفپوش اپوکسی موجود لایه لایه شده باشد یا ورقه ورقه شده، نباید کفپوشی  دیگر را روی آن اعمال کنید زیرا اجرایی نمی شود و استفاده از یک کفپوش و پوششی جدید روی کفپوش قبلی مشکل را بزرگتر می‌کند. به طور مثال اگر کف سطح وورد نظر ما از بتن بوده و این بتن خورده و فرسوده شده باشد اول میبایست روی بتن را سنگ زنی کنید.

مراحل اجرای کفپوش اپوکسی جدید

مراحل اجرای کفپوش اپوکسی جدید

آماده سازی زمین (تمیز کردن و صاف شدن سطح) و اضافه کردن اپوکسی به رنگ کف اولین گام در استفاده کردن از کفپوش اپوکسی جدید تمیز کردن کف مورد نظر می باشد یعنی همه مبلمان و وسایل روی سطح باید از مکان مورد نطر پاکسازی شود و سپس هر گونه لکه باید تمیز شود و اگر رنگ آمیزی کردن دشوار می باشد می توانید برای یکسان سازی و سطح، از چرخ سنباده استفاده کنید. سنباده میتواند سطح را صاف و آن را برای کفپوش اپوکسی جدید ایده آل کند‌‌. ابن روند بسیار مهم است و اگر می خواهید بدانید که رنگ یا اپوکسی و یا برخی از درزگیر ها بر روی سطح باقی مانده یا خیر میتوانید برای تست مقداری پور را خیس نموده و بر روی زمین بریزید و رطوبت نیز راهی برای جلوگیری از آن است.

زیرسازی کفپوش اپوکسی جدید

زیرسازی کفپوش اپوکسی جدید

1-زمانی که تمام سطح صاف شود و مشکلی نیز نباشد، زمان اعمال پرایمر است.

2-پرایمر همچون نقاشی اعمال می شود.

3-اجازه برای حل و فصل شدن پرایمر چند ساعتی طول میکشد.

4-البته این فرایند بسیار ساده و راحت بوده.

5-نیاز به ابزار کلی نقاشی دارد به طور مثال یک غلطک و یک ظرف مورد نیاز‌ است.

6-مواد درون آن را به آهستگی به صورت رفت و برگشت انجاد دهید.

7-طور کلی این امور، شبیه به دستور عمل های زیر است.

8-نخست، پوشش کف در یک لایه نازک از آب است.

9-سپس بعد از آن، تخلیه تمام اپوکسی مورد نیاز خود را بر روی زمین میریزند.

10-حتما از یک پین غلطکی استفاده نمایید که حدود ۵ تا ۶ ساعت طول میکشد.

اجرای کفپوش اپوکسی جدید

اجرای کفپوش اپوکسی جدید توسط مشتری

آیا اجرای کفپوش اپوکسی جدید توسط خودتان امکان پذیر می باشد؟ در حالی که بسیاری از شرکت های بزرگ و حرفه ای در رابطه با کفپوش اپوکسی وجود دارند که در سطح ملی و بین المللی عمل می کنند، شاید به این فکر افتاده باشید که این کفپوش پلی یورتان را خود بر روی سطح مورد نظر اعمال و اجرا نمایید. اجرای کفپوش اپوکسی توسط خودتان میتواند یک راه برای صرفه جویی و کم کردن هزینه باشد ولی این مسئله را در نظر بگیرید، هنگامی که یک شرکت که تخصصی بر روی کفپوش اپوکسی کار می کند، بهترین اجرا و اعمال را دارد و تمامی مشکلات اجرای کفپوش اپوکسی را در نظر می گیرد و درست است که در صزف هزینه کمی بیشتر می شود ولی بهتر است نصب کفپوش را دست ما بسپارید.

کاربرد پرایمر برای کفپوش اپوکسی جدید

کاربرد پرایمر برای اجرای کفپوش اپوکسی جدید

به جای آن که سطح مکان مورد نظر را تعمیر، ترک ها و لکه ها را رفع کنید بهتر است، یکی از انواع کفپوش اپوکسی را انتخاب نمایید. اتمام کار: هنگامی که آغازگر یا همان پرایمر خشک شده است وقت آن رسیده است که دومین کفپوش را اعمال کنیم. تمام کننده ها را مانند شیوه ای که پرایمر را انجام دادیم ، اعمال می نماییم البته لازم به ذکر می باشد که باید این امور را منهای پایگاه آب باشد. هنگامی که تمام کننده انجام شد، کف باید در یک نگاه مثل اتاق دیده شود و همین طور باید کفپوس جذاب و تمیز کردن آن آسان و راحت باشد. سپس بعد از آن کفپوش را اعمال نمایید تا مشکل خرد شدن و خراب شدن بتن به مشکل بزرگ تر و ظاهری بد شکل نشود و همیشه طبق استاندارد عمل کنید.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

آیا می توان کفپوش اپوکسی جدید را بر روی کفپوش اپوکسی قدیمی نصب نمود؟

بله، می توان با در نظر گرفتن شرایط و در صورت نیاز بعد از انجام زیرسازی های لازم کفپوش جدید را بر روی کفپوش قدیمی نصب نمود.