2 روش اجرای کفپوش اپوکسی صنایع غذایی

2 روش اجرای کفپوش اپوکسی صنایع غذایی

روش اجرای کفپوش اپوکسی صنایع غذایی

روش های مناسبی وجود دارد که در ابتدا مشکلات و موانع اکثر دست اندرکاران کفپوش اپوکسی صنایع غذایی به صورت مختصر تشریح می گردد . مسئولين صنایع غذایی و دست اندرکاران بر این باورند که اگر کیفیت محصول اولیه قبل از تولید به بهترین شکل تهیه گردد و هزینه مقرون به صرفه ای داشته باشد . محصول نهایی پس از بسته بندی کاملا بهداشتی و با کیفیت به دست مصرف کنندگان عرضه می گردد .

قیمت اجرای کفپوش اپوکسی صنایع غذایی

قیمت اجرای کفپوش اپوکسی صنایع غذایی

اطمینان دارند که تمامی نکات بهداشتی و ایمنی سلامت پس از تولید محصول رعایت گردیده و دیگر نگران ارائه محصول نمي باشند. طبق بررسی و تحقیقات کارشناسان متخصصی در امر بهداشت و ایمنی صنایع غذایی در اکثر نکات اساسی و مهم لحاظ نگردیده و به دلیل عدم وجود اطلاعات جامع از موقعیت خطوط تولید و انبار از گذشته تا کنون به روش تولید ادامه داده است و محصول نهایی را عرضه می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت‌ها، به صفحه قیمت کفپوش اپوکسی مراجعه نمایید.

اپوکسی چیست؟

اپوکسی یا رزین اپوکسی با عنوان پلی اپوکسید نیز شناخته می‌شود نوعی گرما زا است که وقتی با مواد سخت ترکیب می‌شود، فرآیند پلیمیر سازی آغاز می‌شود.

آموزش اجرای کفپوش اپوکسی صنایع غذایی

  1. آموزش اجرای کفپوش اپوکسی صنایع غذایی
  2. روش حل این مشکل کفپوش پلی یورتان صنایع غذایی و لبنی.
  3. معمولا دارای بخش های مختلف از جمله.
  4. انبار مواد اولی.
  5. آزمایشگاه.
  6. سالن تولید.
  7. انبار نگهداری پس از تولید.
  8. بخش اداری می باشد.
  9. اجرای فضای سالن با کفپوش اپوکسی و فضای بیرون.
  10. سالن با کفپوش سه بعدی حل می گردد.
  11. همانطور که در قسمت اول به طور کلی به مشکلات بهداشتی.
  12. در تولید صنایع غذایی اشاره شد.

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله اطلاعات تکمیلی راجع به مراحل اجرای کفپوش اپوکسی را نیز مطالعه نمایید.

آموزش-اجرای-کفپوش-اپوکسی-صنایع-غذایی

نحوه اجرای کفپوش اپوکسی صنایع غذایی

روش های اصولی و کاملا بهداشتی وجود دارد تا جهت رفع مشکلات ذکر شده بر مبنای عملی ارائه نمود. اولین و مهم ترین عامل در فضای سالن های مواد اولیه، خط تولید، انبار پس از تولید، آزمایشگاه ها رعایت بهداشتی کف سالن ها، دیوار و سقف می باشد. طی تحقیقات به عمل آمده اکثر سالن های غذایی در کف سالن ها از موزائيک، کاشی، سرامیک و سنگ استفاده نموده.

نحوه-اجرای-کفپوش-اپوکسی-صنایع-غذایی

تاثیر کفپوش اپوکسی صنایع غذایی

 به دلیل درز بین اجرای این کفپوش ها محل ایجاد ، باعث به وجود آمدن عوامل میکروبی ، باکتری و دیکر عوامل است که مشکلات بسیاری به وجود می آورد. تا کنون در اکثر کفپوش اپوکسی صنایع غذایی جهت رفع مشکلات ذکر شده ، راه کار های مناسبی ارائه نگردیده است.

صرفا تهیه مواد اولیه با کیفیت و یا بسته بندی های شکیل و متنوع و در نهایت عرضه محصولات به دست مصرف کنندگان به معنای حل معضلات کامل بهداشتی نبوده و دست اندرکاران صنایع غذایی راغب هستند از پیشنهادات جدید استفاده نمایند. در کشور های پیشرفته چندین دهه است که موافع ذکر شده را حل نموده و با تکنولوژی های محصولات مدرن موانع را از ریشه حل نموده اند و دیگر هیچ گونه نگرانی نسبت به محصول نهایی که به دست مصرف کنندگان می رسد را ندارند.

2 پاسخ
  1. babak
    babak says:

    در صنایع غذایی کفپوش اپوکسی بیشتر کاربرد دارد یا پلی یورتان ؟

  2. کفپوش بهبد صنعت پارسا
    کفپوش بهبد صنعت پارسا says:

    هر کدام از کفپوش های مزایایی دارند و کاربرد های مختلفی ، برای کسب اطلاعات تخصصی با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را کامل راهنمایی کنند .

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.